• سه‌شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98120604429
  • خبرنگار : 50165

یک مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نظارت بر داروخانه‌ها بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است

نظارت بر داروخانه‌ها بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است

ایسنا/زنجان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نظارت بر داروخانه‌ها در رابطه با گران‌فروشی و یا احتکار اقلام پزشکی، بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان از پنجم اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: این طرح شامل دو بخش کالا و خدمات است که بخش کالاها نیز به دو بخش اقلام اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایان سال تفکیک می‌شود. در زمینه کالاهای اساسی، بازرسی اقلامی همچون برنج، روغن، قند و شکر تشدید خواهد شد. همچنین بر روی کالاهای مورد نیاز ایام پایان سال از قبیل کیف، کفش و خشکبار نیز تشدید بازرسی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در زمینه خدمات نیز رستوران‌ها، خشکشویی و قالی‌شویی‌ها و نیز اماکن رفاهی بین‌شهری مورد تشدید بازرسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: این طرح با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، میراث‌فرهنگی و دانشگاه علوم‌پزشکی اجرا می‌شود.

مسلمی با اشاره به حضور ۳۰ نفر بازرس در سطح استان، یادآور شد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و سامانه اینترنتی "آپ" به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به موارد مطرح‌ شده در رابطه با نظارت بر داروخانه‌ها در رابطه با گران‌فروشی و یا احتکار مواد بهداشتی و ماسک، خاطرنشان کرد: نظارت بر داروخانه‌ها و عملکرد آن بر عهده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی آن است و گزارش‌ تخلفاتی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این رابطه دریافت شود نیز به معاونت غذا و دارو معرفی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha