• سه‌شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98120604615
  • خبرنگار : 50310

مدیرعامل جمعیت هلال احمر:

۴۰ محل اسکان اضطراری در سطح لرستان آماده است

۴۰ محل اسکان اضطراری در سطح لرستان آماده است

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۴۰ محل اسکان اضطراری با ظرفیت چهار هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان آماده و تجهیز شده است.

صارم رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز پنج اردوگاه برای اسکان اضطراری در پلدختر و استقرار شش تیم عملیاتی در این شهرستان، اظهار کرد: همچنین تیم امداد و نجات استان همدان در این شهرستان مستقر شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به ایجاد پنج اردوگاه در معمولان با ظرفیت اسکان ۲۰۰ نفر، عنوان کرد: سه تیم عملیاتی نیز به این شهر اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود ۱۰ اردوگاه با ظرفیت اسکان یک هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد و ۱۰ تیم عملیاتی مستقر هستند، در شهرستان خرم‌آباد ۱۱ اردوگاه با ظرفیت یک هزار نفر ایجاد و ۱۰ تیم عملیاتی در شرق مستقر شده و همچنین دو تیم عملیاتی به شپیددشت و بیرانشهر اعزام شده‌اند.

رضایی افزود: در شهرستان چگنی  دو اردوگاه با ظرفیت اسکان ۲۰۰ نفر ایجاد شده و تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی نیز استقرار یافته‌اند و در شهرستان ازنا نیز چهار اردوگاه با ظرفیت اسکان ۶۰۰ نفر ایجاد شده و پنج تیم عملیاتی مستقر شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: در شهرستان الیگودرز نیز پایگاه شول‌آباد تجهیز شده و یک تیم عملیاتی در بخش ذلقی و شش تیم در این شهرستان استقرار یافتند.

وی با اشاره به ایجاد دو اردوگاه با ظرفیت ۳۰۰ نفردر شهرستان کوهدشت و استقرار شش تیم عملیاتی در این شهرستان، اضافه کرد: در شهرستان بروجرد نیز به علت احتمال رانش در روستاها پنج تیم عملیاتی مستقر شده‌اند.

رضایی با بیان این‌که در شهرستان الشتر نیز پنج تیم عملیاتی مستقر هشتند، افزود: در شهرستان دلفان ۱۰ تیم عملیاتی مستقر شده و  یک محل اسکان با ظرفیت ۱۰۰ نفر آماده شده‌است و در این شهرستان گزارش مبنی بر رانش  زمین نیز داشته‌ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: معاونین جمعیت هلال احمر استان در شش شهرستان مستقر شده و مسئولیت مدیریت مستقیم در شهرستان‌ها را با اختیارات لازم برعهده دارند.

وی افزود: در کل ۴۰ محل اسکان اضطراری با ظرفیت چهار هزار و ۶۰۰ نفر آماده و برنامه اقدام عملیاتی طراحی کردیم که در حال اجراست.

رضایی با اشاره به این‌که در بحث اسکان اضطراری مشکلی نداریم، عنوان کرد: درحال حاضر یک هزار و ۳۱ امدادگر در قالب ۶۱ تیم عملیاتی در نقاط مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به این‌که در حال حاضر در شهرستان‌ها گزارشی مبنی‌بر آبگرفتگی و رانش زمین نداشتیم و نیروهای ما در آمادگی ۱۰۰ درصد بسر می‌برند.

وی افزود: مردم در صورت نیاز به کمک می‌توان با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha