• سه‌شنبه / ۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98120604997
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در دیدار دوم رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان

نامی نو باخت/سکوی سوم در انتظار برنده دیدار سوم

ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال نامی نو در دومین دیدار خود مقابل پالایش نفت آبادان مغلوب شد، تا کار به بازی سوم کشیده شود.

دیدار برگشت تیم های پالایش نفت آبادان و نامی نو با نتیجه ۷۲-۶۷ به سود نفت به پایان رسید تا سرنوشت تیم سوم این فصل از لیگ برتر فردا چهارشنبه ۷ اسفندماه، پس از پایان دیدار سوم مشخص شود.

به گزارش ایسنا، بازی دوم تیم های پالایش نفت آبادان و نامی نو اصفهان در مرحله رده بندی امروز (سه شنبه ۶اسفندماه) از ساعت ۱۱:۰۰ در سالن ۱۷ شهریور آبادان آغاز شد.

در دیدار رفت این دوتیم نامی نو در اصفهان به پیروزی رسید. کوارتر اول با پرتاب ۲ امتیازی مطهره کشفی آغاز شد در ادامه پالایش نفت موفق شد با پرتاب های خود در امتیازات از حریف اصفهانی خود پیشی گیرد، اما در دقایق پایانی کوارتر نامی نو جریان بازی را تغییر داد و کوارتر را به سود خود پایان داد. شاگردان جعفری در کوارتر دوم همچنان به حملات خود ادامه دادند و با اختلاف این کوارتر را هم به سود خود به اتمام رساندند.

دو تیم در کوارتر سوم تلاش هایی برای گلزنی داشتند و پایاپای به حمله ها ادامه دادند، نامی نو در این کوارتر با دفاع از سبد خود و ریباند توانست در این کوارتر نیز به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود. در کوارتر پایانی آبادانی ها جریان بازی را تغییر دادند و در حالی که فرصت امتیازگیری به نامی نو نمی دادند، اختلاف را جبران کردند و بعد از گذشت نیمی از کوارتر از نامی نو پیشی گرفتند و به برتری خود تا اتمام دیدار ادامه دهند.

دیدار سوم بین تیم های نامی نو و پالایش نفت آبادان برای مشخص فردا شدن تیم سوم این فصل از لیگ برتر بسکتبال زنان کشور از ساعت ۱۱:۰۰ در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار خواهد شد.

در دیدار امروز، مژگان خدادادی با ۲۹ امتیاز لقب امتیاز آورترین بازیکن دیدار را به خود اختصاص داد.

نتایج کوارتر های دیدار:

پالایش نفت ۱۶-۱۷ نامی نو

پالایش نفت ۱۲-۲۰ نامی نو

پالایش نفت ۱۸-۱۶ نامی نو

پالایش نفت ۱۲-۲۸ نامی نو

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha