• پنجشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98120806297
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

پاسخگویی غیرحضوری جایگزین ملاقات عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان شد

پاسخگویی غیرحضوری جایگزین ملاقات عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان شد

ایسنا/هرمزگان روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اطلاعیه اعلام کرد تمامی خدمات این شرکت از طریق سامانه الکترونیکی امکان پذیر است.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آبفای هرمزگان، به منظور رعایت حال شهروندان عزیز و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی درخواست های مردمی که در قالب ملاقات عمومی در روز سه شنبهها انجام می شد، تا پایان سال بصورت غیر حضوری و از طریق لینک http://khedmat.abfahormozgan.com امکان پذیر است.
 همچنین تمامی درخواست ها پس از اعلام نتیجه از طریق سامانه الکترونیکی میز خدمت و یا بصورت تلفنی به اطلاع مشترکین خواهد رسید.
این اطلاعیه می افزاید: جهت تسریع در فرآیند پاسخگویی سامانه تلفنی ۲۴ ساعته ۱۲۲، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۲۲ و همچنین شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۵۰۵۸۲ در ساعات اداری در اختیار مشترکین قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.