• پنجشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 98120806502
  • خبرنگار : 71613

درگذشت بانوی فوتسالیست قم به علت کرونا

درگذشت بانوی فوتسالیست قم به علت کرونا

یک بانوی فوتسالیست قم در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش ایسنا، کانال خبری هیات فوتبال استان قم با انتشار تصویری از الهام شیخی، بازیکن فوتسال خبر درگذشت او را در اثر ابتلا به بیماری کرونا اعلام کرده است.

چندی است بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و مطابق با آمار وزارت بهداشت ایران ۲۴۵ تن به این بیماری مبتلا شده‌اند و ۲۶ تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

باباطاهر، مربی این بازیکن در مورد او به ایسنا گفت: روز گذشته (چهارشنبه) ناگهانی دیدم که شاگردانم در گروه‌مان عکس  و خبر فوت خانم شیخی را فرستادند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم اما هنوز با خانواده‌اش صحبتی نکرده‌ام و فقط از یکی از بازیکنانم شنیدم که بیمار بوده و مدتی هم قرنطینه بوده است تا اینکه دیروز فوت کرد.

او در مورد حضور شیخی در تمرینات تیم قم گفت: او در مسابقات ما شرکت نمی‌کرد؛ من یک باشگاه دارم که در واقع مثل یک کلوب است و بازیکنانی که حرفه‌ای‌تر هستند، آنجا بازی می‌کنند، خانم شیخی هم تفریحی در ماه دو بار به این باشگاه می‌آمد. خوب بازی می‌کرد اما نیمه حرفه ای بود و هنوز درمسابقات رسمی کشوری شرکت نکرده بود. فکر کنم در دوره دانش آموزی در مسابقات حضور داشته و از آنجایی که مدام به تمرینات ما نمی‌آمد نتوانستیم از او در تیم استفاده کنیم. 

باباطاهر در مورد آخرین حضور شیخی در این باشگاه ورزشی بیان کرد: فکر می کنم یک ماه قبل بود که برای آخرین بار به تمرین تیم آمد. بازیکنان تیم می‌گویند یک هفته قبل هم برای آخرین بار در شبکه‌های مجازی آنلاین بوده است. از آنجایی که متاهل بود با کسی صمیمت چندانی نداشت و بیشتر از این اطلاعاتی ندارم. 

ایسنا، درگذشت این بانوی فوتسال را تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۸ ۱۴:۳۶

لطفا یه خبر تهیه کنید در مورد این پیشنهاد که کارمندان و به خصوص کارگرانی که در محیط کارخانه و بسته کار میکنند تا تعطیلات عید سر کار نروند در غیر این صورت تعطیلی مدرسه و دانشگاه چه فایده ای داره ویروس رو یکی از اعضا خانواده هم بگیره کافیه. توجه کنید کارگران قشر ضعیف جامعه هستند و معمولا تغذیه درستی هم ندارند اگر آلوده بشن سونامی مرگ و میر راه می‌افته. خواهش میکنم حد اقل این مورد رو پوشش بدید. بلکه تا بعد از تعطیلات عید فرجی بشه و تعداد آلودگی با گرم شدن هوا کم بشه یا دارویی چیزی بصورت فوری در دسترس قرار بگیره.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۸ ۱۷:۳۲

نصف مرگ و میرها به خاطر ماهان است

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۸ ۲۰:۴۱

حالا هی بگن پیرمرد و پیرزنا و اونایی که بیماران زمینه ای دارن میمیرن. بابا تا ک دروغ، خب یه بلایی که نازل میشه حداقل به مردم دروغ نگین، این بیماری همه رو در معرض خطر قرار میده و نه عده ای خاص رو

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۵ ۱۲:۰۵

حیفشبود خدا رحمتش کنه .افسوس ..متاسف شدیم به خانودش صبر و سلامتی ازومندیم