• پنجشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۰:۳۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98120806714
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

حدادی فر:

بهتر است لیگ را تعطیل کنند

بهتر است لیگ را تعطیل کنند

ایسنا/اصفهان کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید سلامت بازیکنان و دیگران را هم در نظر بگیریم و با شرایط فعلی فکر می‌کنم اگر لیگ را تعطیل کنند بهتر است.

قاسم حدادی‌فر پس از تساوی یک بر یک برابر سپاهان در دربی امروز اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند روز پیش بازی سختی برابر استقلال داشتیم و برای دیدار با سپاهان نیز شرایط سختی داشتیم. بازیکنان مصدوم ما به زور به این بازی رسیدند و با توجه به شیوع کرونا، بازیکنان استرس زیادی داشتند و بهتر این بود که این دیدار لغو می‌شد.

وی افزود: به هم‌تیمی‌های خود تبریک می‌گویم، شجاعانه بازی ‌کردند. در دقایقی از نیمه اول بازی را از دست دادیم، اما در کل تساوی عادلانه بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی بهتر نتیجه بگیریم و جایگاه تیم را بهبود ببخشیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه درخواستی برای لغو مسابقات داشته یا خیر، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم تمام باشگاه‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند، اما اصرار داشتند که بازی‌ها انجام شود. در نهایت نباید همه چیز را فدای فوتبال کنیم و باید سلامت بازیکنان و دیگران را هم در نظر بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن افزود: فوتبال بدون تماشاگر هیچ هیجانی ندارد و دیدار امروز مثل یک بازی تمرینی بود. مردم باید به ورزشگاه‌ها بیایند و مسابقات را ببینند، با شرایط فعلی فکر می‌کنم اگر لیگ را تعطیل کنند بهتر است. به نظر من فوتبال بازی کردن به هر قیمت زیبا نیست.

وی در خصوص اتفاقات دربی فصل گذشته و این دربی خاطر نشان کرد: سپاهان را دوست دارم چون هم تیم خوبی است و هم تیم شهرم است. دوست داریم این تیم در کورس قهرمانی باشد، ولی ما فوتبال حرفه‌ای بازی می‌کنیم و به دلیل شرایط خود در جدول باید بیشتر از اینها تلاش کنیم. امروز هم واقعاً برای برد به زمین آمده بودیم، در نیمه اول روی یک صحنه غافلگیر شدیم و گل خوردیم و داشتیم بازی را از دست می‌دادیم که در نهایت بازی را مساوی کردیم. برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم.

 حدادی فر گفت: باید بازی جوانمردانه را رعایت می‌کردم و شاید بهتر بود که توپ را به اوت می‌فرستادم. از این بابت از امیر قلعه‌نویی عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم من را ببخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha