• جمعه / ۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۰:۳۹
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 98120906805
  • خبرنگار : 71641

رئیس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در مدارس/اختصاص ۱۶۶۵ میلیارد تومان به بیمه سلامت

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در مدارس/اختصاص ۱۶۶۵ میلیارد تومان به بیمه سلامت

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به وزارت آموزش و پرورش در جهت بهسازی محیط مدارس برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به وزارت آموزش و پرورش بابت بهسازی محیط مدارس برای پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس اختصاص یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از اختصاص ۱۶۶۵ میلیارد تومان به بیمه سلامت ایران برای حمایت و پشتیبانی از فعالان حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

نوبخت در اینستاگرام نوشت: با هدف حمایت و پشتیبانی مؤثر از فعالان حوزه بهداشت و درمان به‌ویژه برای معوقات کارانه کادر پزشکی و مطالبات بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی و داروخانه‌ها، دستور تخصیص ۱۶ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال (۱۶۶۵ میلیارد تومان) به سازمان بیمه سلامت ایران صادر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۹ ۰۱:۱۰

آقایان مسوول ادارات مدارس و .... همه را تا پایان تعطیلات عید تعطیل کنید کشوری که بعد بیماری جمعیتش نصف یا کمتر شده باشه بهتره یا تعطیل کنیم مردم تردد نکنن؟ آقایان مسوول ترس از سفر مردم دارید بخصوص به شمال؟ جاده شمال را ببندید خروجی ها را ببندید فقط ساکنین شهرهای دیگه در صورت سالم بودن خارج بشن مردم در تعطیلی تو خانه استراحت می کنن بخدا خرجش از این همه دارو و ماسک و ... کمتره یکم تدبیر کنید چپ و راست رو بریزید دور بفکر ملت باشید این ادارات ما تعطیلیشون سودش بیشتره تو حالت عادی چه برسه الان خودتون هم دارید مرگ و میر میدید پس جدیه مرگ فقط برای ملت نیست!

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۹ ۰۷:۳۸

باسلام، استدعا ميكنم در انعكاس نظرات غير كارشناسي دوستاني كه با عملكرد ضعيف خود هزينه هاي زيادي براي مردم ايجاد كرده اند دقت بيشتري اعمال فرماييد،

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۹ ۱۰:۰۸

دیگه دیر شده، این اختصاص رو باید میذاشتین واسه هواپیمایی ماهان که واسه منفعتش تحفه چین رو نیاره واسمون

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۲۱ ۰۳:۵۲

سلام توروخدا بفرمایید تکلیف ما چی میشه با توجه به گفته وزیر وارد سابت رفاهی شدیم و اشتباهی اهدا را زدیم در حالی که نیاز به این یارانه و یک میلیون داریم