• جمعه / ۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98120906984
  • خبرنگار : 30450

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

۲ پلمب و۲۸ مورد تخلف در داروخانه‌ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد

۲ پلمب و۲۸ مورد تخلف در داروخانه‌ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ مورد تخلف در داروخانه ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مورد پلمب تجهیزات پزشکی در شهر یاسوج داشتیم.

“براتعلی صالحی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: در خصوص  بحث کنترل بازار اقلام پیشگیری از بیماری کرونا ویروس نشستی با کل دستگاههای متولی در امر نظارت  از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سازمان صنعت و معدن و تجارت، اتاق اصناف و دادستانی استان داشتیم و مصوباتی در این خصوص بوده که گشتهای مشترکی که با کل دستگاههای اجرایی داریم به صورت روزانه، تایم صبح در وقت اداری و تایم بعدازظهر بعد از وقت اداری و روزهای تعطیل را فعال تر کردیم، اداره را روزهای تعطیل و بعدازظهرها کشیک قرار دادیم.

وی ادامه داد: شعبه ویژه ای در مرکز استان و در شهرستانهایی که ادارات تعزیرات حکومتی وجود دارد فعال کردیم، سامانه ۱۳۵ را فعال و همچنین پاسخگویی را به روز کردیم یعنی به روز گزارشات‌مان را می گیریم و بررسی می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی داروخانه ها، مراکز عرضه لوازم پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی را سعی می کنیم روزانه رصد و بررسی کنیم.

صالحی اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ مورد بازرسی طی گشت مشترک در استان  داشتیم، محلهای توزیع و عرضه را بازرسی می کنیم. قرار است تیم های ثابتی را در محل های توزیع قرار دهیم که هیچ گونه عرضه خارج از شبکه را نداشته باشیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اکیپهای نظارت و بازرسی متشکل از دستگاههای نظارتی، صنعت و معدن،  تعزیرات،  معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین از نیروی انتظامی هستند که در مرکز استان ۳ اکیپ و هر شهرستان یک اکیپ قرار دادیم.

وی بیان کرد: ۲۸ مورد تخلف در داروخانه ها، لوازم و تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مورد پلمپ تجهیزات پزشکی در شهر یاسوج داشتیم.

صالحی اظهارکرد: از ۲۸ تخلف در استان، ۱۱ مورد در شهرستان گچساران و باشت، ۱۲ مورد در شهرستان دنا و بویراحمد و ۵ مورد در شهرستان کهگیلویه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha