• شنبه / ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121007776
  • خبرنگار : 30054

انجام پروژه مهندسی در کمترین زمان ممکن

انجام پروژه مهندسی در کمترین زمان ممکن

اگر دانشجو هستید و در حال گذراندن تحصیلات آکادمیک می‌باشید و یا این‌که ایده پرداز هستید و خیال عملی کردن پروژه‌ای به سرتان زده است، پروژه‌های فنی بسیاری برای مهارت‌آموزی برای شما وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام متلب پروژه، برای به انجام رساندن این پروژه‌ها به‌وقت کافی و تخصصی عالی نیاز دارید؛ اما اگر مهارت و زمان کافی برای به انجام رساندن پروژه ندارید، نگران نباشید ما برای کمک به شما آماده‌ایم انجام پروژه‌ های دانشجویی شما در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه خواهد شد. برای مطالعه مطالب بیشتر ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید.

 انجام پروژه‌های فنی

به سرانجام رساندن پروژه‌های سنگین دانشگاهی و بعضاً صنعتی مهارت بسیار بالایی می‌طلبد. تیم ما با بهره‌گیری از تخصص مهندسان مجرب و کار آزموده برای انجام پروژه‌های فنی شما آماده‌ی خدمت‌گزاری است. اگر برای انجام پروژه متلب، انجام پروژه‌های مهندسی عمران، انجام پروژه‌های داده‌کاوی و انجام پروژه مهندسی برق به دنبال افراد متخصص می‌گردید تا پروژه‌ی شما را در کمترین زمان ممکن به انجام برسانند، برای انتخاب تیم ما شک نکنید.

پروژه متلب

متلب یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای محاسباتی عددی است که از آن در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا استفاده می‌شود. متلب از لحاظ لغوی به معنی محیط محاسبات رقمی است. این برنامه رویکردی ماتریس محور دارد و با دیدی ماتریس گونه به دنیای ریاضیات نگاه می‌کند. همه‌چیز در متلب یک ماتریس است. از یک عدد تا یک عکس که سرشار از اطلاعات عددی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، متلب حتی فایل‌های صوتی شنیدنی را هم به شکل ماتریس می‌شناسد. کار کردن با متلب آسان و یادگرفتن آن جذاب است. این برنامه محصول شرکت مت ورکس است. توسط این نرم‌افزار بسیاری از پروژه‌های فنی از قبیل پروژه‌های رشته‌های مهندسی برق، مکانیک، کامپیوتر و ... قابل انجام است. اگر در انجام پروژه متلب با مشکل مواجه شده‌اید، نگران نباشید کافی است این پروژه را به ما بسپارید.

پروژه‌های مهندسی عمران

مهندسی عمران یکی از رشته‌هایی است که بسیار با شبیه‌سازی سروکار دارد. شبیه‌سازی سازه‌های مختلف، پل، خانه و؛ و فعالیت‌های مربوط به نقشه‌برداری همه و همه نیاز به ابزار دارد. ابزارهایی که کار با آن‌ها نیاز به مهارت‌های تخصصی دارد. انجام پروژه مهندسی عمران به دسته‌های زیر قابل تقسیم‌بندی است:

سازه

زلزله

دریا

خاک و پی ساخت

آب

ژئوتکنیک

نقشه‌برداری

در تمام این گرایش‌ها نرم‌افزارهای مهندسی و تخصصی خاصی وجود دارد. بعضی از این نرم‌افزارهای انجام پروژه در این رشته عبارت‌اند از:

آباکوس

اتوکد

SAP

Arena

متلب

تکسا

برخی از پروژه‌های مهندسی عمران نیاز به برنامه‌نویسی نیز دارد. شما می‌توانید با مشخص کردن زمینه‌ی پروژه‌ی دانشگاهی خود و تعریف موضوع و شرح جزئیات لازم، این پروژه را به مهندسان با تجربه‌ی ما واگذار کنید و در کمترین زمان ممکن پروژه آماده را از ما تحویل بگیرید.

پروژه مهندسی معماری

رشته مهندسی معماری از گروه ریاضی که امروزه دانشجویان بسیاری اعم از خانم و آقا به خود جذب کرده، چراکه در این رشته و در انجام پروژه‌ های معماری تلفیقی از ذوق و هنر به همراه هندسه و محاسبات در کنار هم انجام می‌پذیرد تا درنهایت یک اثر هنری مهندسی‌شده خلق شود. زمینه‌های کاری مهندسی معماری طیف وسیعی از پروژه‌ها را شامل می‌شود اعم از:

طراحی یک بنا به‌صورت تکی از شروع با طرح‌های اولیه تا طراحی عناصر جزئی و مراحل اجرایی

راه‌اندازی دفتر مشاوره – مهندس مشاور

حضور در مراحل اجرایی پروژه‌های ساختمانی به‌عنوان مهندس ناظر

مدیریت پروژه درزمینهٔ هماهنگی و انجام گرفتن اقدامات لازم

طراحی و مشاوره درزمینهٔ احداث انواع فضاسازی و محوطه‌سازی و میدان‌ها و ...

مشارکت در پروژه‌های طراحی شهری و برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی

طراحی دکوراسیون داخلی و اجزا و عناصر مربوط

فرآیند واگذاری پروژه‌های فنی به تیم مهندسی چگونه است؟

در ابتدای فرآیند باید موضوع پروژه شما برای ما تبیین شود. پس از مشخص شدن پروژه، ما پروژه‌ی شما را برای مهندسان کارآزموده‌ی خود ارسال می‌کنیم. بسته به نوع پروژه‌ی شما زمان‌بندی معقول برای انجام پروژه به شما ارائه خواهد شد؛ همچنین با توجه به نوع پروژه قیمت‌گذاری صورت خواهد گرفت. در صورت موافقت با پیشنهاد زمان و قیمت، شما قسمتی از قیمت دریافتی پروژه را برای شروع ابتدای کار می‌پردازید. در حین انجام و پایان پروژه، نتایج برای شما ارسال خواهد شد. در صورت تایید، شما مابقی هزینه را می‌پردازید. در این صورت فایل‌های نهایی پروژه برای شما ارسال‌شده و شما می‌توانید از درستی و صحت پروژه اطمینان حاصل کنید. پروژه‌های فنی شما به‌راحتی به انجام خواهد رسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha