• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98121108294
  • خبرنگار : 30077

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان به ایسنا خبر داد:

تولید سالانه ۱۴.۸ میلیون عدد ماسک و ۸ میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان

تولید سالانه ۱۴.۸ میلیون عدد ماسک و ۸ میلیون بطری مواد ضدعفونی کننده در سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید سالانه حدود ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار عدد انوع ماسک های محافظتی و البسه بیمارستانی توسط واحدهای تولیدی این استان خبر داد.

علی تشنه دل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: سه واحد تولیدی در شهرک های صنعتی سمنان و گرمسار، در حال حاضر با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار عدد انوع ماسک و البسه بیمارستانی فعالیت دارند.

وی افزود: یک واحد تولیدی در سمنان با ظرفیت تولید سالانه ۶ میلیون انواع ماسک های محافظتی در برابر بیماری های تنفسی فعال است، همچنین دو واحد تولیدی نانوفناوران و پارسیان در شهرستان گرمسار نیز به ترتیب با ظرفیت تولید سالانه هفت میلیون و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن، انواع ماسک های محافظتی در برابر بیماری های تنفسی و البسه بیمارستانی تولید می کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از تولید سالانه ۸ میلیون بطری انواع مواد ضد عفونی کننده توسط واحد های تولیدی فعال در این استان خبر داد و گفت: واحد صنعتی فناور نقش جبه پارس در شهرک صنعتی سمنان سالانه ۶ هزار تن انواع مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل تولید و روانه بازار می کند.

تشنه دل اظهار داشت: واحد صنعتی هورام طب گرمسار نیز با ظرفیت تولید سالانه ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل وهمچنین واحد صنعتی کیمیا طیران زکریا در شهرستان شاهرود نیز با ظرفیت تولید سالانه ۴۳۲ هزار عدد بطری انواع مواد ضد عفونی کننده بر پایه الکل در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: واحد صنعتی پارس دارو طب در شهرستان گرمسار نیز با ظرفیت تولید سالانه ۱۴۰ هزار عدد بطری انواع مواد ضد عفونی کننده بر پایه هالوژن ها، کلر هگزیدین و آلدهیدها در حال حاضر فعال است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور و نیاز ضروری به انواع مواد ضد عفونی کننده دست، واحد صنعتی کندور، یکی از واحدهای تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده، خط تولید جدید خود را برای تولید انواع مواد ضد عفونی کننده دست بر پایه الکل راه اندازی کرده است و روزانه ۱۵ هزار بطری انواع مواد ضد عفونی کننده دست تولید و روانه بازار می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha