• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98121108566
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل امور شهری استانداری سمنان اعلام کرد:

ضدعفونی‌ روزانه ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های شهری سمنان/ جلوگیری از فروش دام‌،طیور و آبزیان زنده

ضدعفونی‌ روزانه ایستگاه‌ها و اتوبوس‌های شهری سمنان/ جلوگیری از فروش دام‌،طیور و آبزیان زنده

ایسنا/سمنان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از ضدعفونی‌کردن روزانه اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس از سوی شهرداری سمنان خبر داد.

راضیه شهاب، از تلاش همه شهرداری‌ها برای غلبه بر کروناویروس در این استان خبر داد و اظهار کرد: همه شهرداری‌های استان با تمام ظرفیت برای مقابله با کرونا بسیج شدند.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های شهرداری‌های این استان برای رویارویی و مقابله با ویروس کرونا افزود: شهرداری‌ها و از جمله شهرداری مرکز استان به صورت روزانه به  ضد عفونی کردن اتوبوس‌های شهری،ایستگاه‌های اتوبوس و شست‌وشوی سطل‌های زباله می‌پردازد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان از آموزش رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی ، پاکبانان ، نگهبانان بوستان های شهری و .. خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش این افراد در قطع زنجیره انتقال ویروس می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

شهاب از جلوگیری از فروش دام‌، آبزیان و طیور در شهرهای این استان خبر داد و گفت: همه این اقدامات در راستای مقابله با شیوع کویید19 صورت می‌گیرد و انتظار می‌رود که مردم نیز همراهی لازم را با مسوولان ذی‌ربط داشته باشند.

وی از برنامه‌ریزی برای آموزش خانواده کارکنان شهرداری‌ها خبر داد و افزود: در همین راستا علاوه بر این، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده برای کارکنان آرامستان‌ها ،،رانندگان اتوبوس ،پاکبانان ،نیروهای حمل زباله، عوامل جمع‌آوری پسماند ، باغبانان و...در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان همچنین از توزیع محلول ضد عفونی کننده بین ناکسی‌داران  در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: ضدعفونی کردن ادارات  و پاکسازی معابر و...از دیگر سرفصل‌هایی است که برای مقابله با کروناویروس در دستور کار شهرداری‌ها در شهرستان‌های هشت‌گانه استان قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha