• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98121108601
  • خبرنگار : 50040

فرماندار لاهیجان مطرح کرد

دریافت کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف

دریافت کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی و یکبار مصرف

ایسنا/گیلان فرماندار لاهیجان از دریافت کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی خبر داد و تصریح کرد: از فردا اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها خواهیم کرد.

سیداسماعیل میرغضنفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان لاهیجان جهت مقابله با کرونا، اظهار کرد: شهرداری لاهیجان از دومین روز شیوع کرونا در گیلان اقدام به گندزدایی و سم پاشی معابر و اماکن عمومی شهر کرده است و این کار همچنان ادامه دارد.

وی از دریافت کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی جهت تامین لوازم بهداشتی و حفاظت شخصی خبر داد و تصریح کرد: با کمک مردم و NGO ها اقدام به خرید ماسک و دستکش و تهیه لباس های یکبار مصرف کردیم تا در اختیار کادر درمانی قرار گیرد.

فرماندار لاهیجان از افزایش کنترل بر بازار و اصناف خبر داد و اضافه کرد: نانوایی ها برای تهیه و توزیع نان براساس محدودیت های بهداشتی عمل می کنند. همچنین ساعات کار اصناف را کاهش دادیم تا از تجمعات مردمی جلوگیری شود.

میرغضنفری از تعطیلی بازار هفتگی لاهیجان تا اطلاع ثانوی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام اماکن عمومی که ممکن است منجر به تشدید و سرایت این بیماری شود، بدون قید و شرط و با هماهنگی تعطیل بوده و بازدیدهای مستمر از صنوف مختلف انجام می شود.

وی با اشاره به تعیین بیمارستان پیروز لاهیجان برای درمان بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا، یادآور شد: در حال حاضر مشکلی بابت پذیرش افراد نداریم و مردم نگران نباشند.

فرماندار لاهیجان اضافه کرد: متاسفانه بیش از خود بیماری کرونا، اظهارنظرهای غیرموثق و غیر کارشناسانه برخی افراد در فضاهای مجازی بر دغدغه مردم بیشتر افزوده است که باید با اطلاع رسانی صحیح این روند متوقف شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha