• سه‌شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 98121310407
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها/ نظارت بر اقامتگاه‌های گردشگری افزایش می‌یابد

ممنوعیت برپایی چادر در پارک‌ها/ نظارت بر اقامتگاه‌های گردشگری افزایش می‌یابد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی برپایی کمپ‌های گردشگری و چادر در پارک‌های ممنوع است، گفت: در صدد هستیم در ایام نوروز نظارت بر اقامتگاه‌های گردشگری را به چند برابر افزایش دهیم.

مهرداد جوادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اقدامات اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری برای مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس، اظهار کرد: ورود این ویروس به کشور و استان موجب غافلگیری شد و برنامه‌های حوزه گردشگری برای نوروز ۹۹ را تحت تأثیر قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قبل از شیوع کرونا ویروس در استان دستورالعمل‌های ستادهای سفرهای نوروزی به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارسال و کمیته‌های مرتبط نیز تشکیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی اقدامات در حوزه گردشگری در کشور باید با تائید کارگروه مبارزه و پیگشیری با کرونا ویروس صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: گندزدایی و ضدعفونی روزانه موزه‌ها و مراکز گردشگری در حال انجام است.

جوادی با بیان اینکه طبق بخشنامه صادر شده تورهای گردشگری و دفاتر هتل‌ها حق دریافت هیچ‌گونه وجهی را برای کنسل کردن تور یا رزرو هتل‌ها ندارند، گفت: همچنین تورهای ورودی و خروجی به چهارمحال و بختیاری محدود  و بازدیدهای گروهی از موزه‌ها نیز کنسل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به تعطیلی مجموعه‌های گردشگری شهرستان سامان، افزود: برای تعطیلی سایر مراکز تفریحی و هتل‌های استان نیز در چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در  مراکز اقامتی و زائرسراهای دولتی اسکان و پذیرش مسافران ممنوع است، همچنین مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی نیز باید از پذیرش مهمان خودداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تا اطلاع ثانوی برپایی کمپ‌های گردشگری و چادر در پارک‌های ممنوع است، یادآور شد: در صدد هستیم در ایام نوروز نظارت بر اقامتگاه‌های گردشگری را به چند برابر افزایش دهیم.

وی در پایان بیان کرد: برای تعطیلی اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در جلسه آتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha