• سه‌شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98121310737

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

تب‌سنجی مسافران در پایانه مسافربری مشهد

تب‌سنجی مسافران در پایانه مسافربری مشهد

ایسنا/خراسان رضوی معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از استقرار امدادگران هلال احمر در پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) برای تب‌سنجی مسافران خبرداد.

خلیل الله کاظمی در خصوص استقرار امدادگران هلال‌احمر در پایانه مسافربری، اظهار کرد: روزانه حدود 30 هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری توسط 1500 دستگاه اتوبوس از مشهد خارج یا به مشهد وارد می‌شوند.
وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا آمار جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه در دهه ابتدایی اسفندماه امسال نسبت به سال گذشته 27 درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به این موضوع، تاکید شهردار مشهد و هماهنگی انجام شده از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امدادگران هلال احمر از امروز در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مستقر خواهند شد.

کاظمی با بیان اینکه «10 عدد تب‌سنج لیزری نیز از سوی سازمان پایانه‌های شهرداری مشهد خریداری و در اختیار امدادگران هلال احمر قرار گرفته شده است»، عنوان کرد: بر این اساس مسافران ورودی به مشهد همه روزه از ساعت 5صبح تا 23 که از طریق اتوبوس‌ها به پایانه اتوبوس‌رانی مشهد وارد می‌شوند از سوی امدادگران کنترل و تب‌سنجی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آمبولانس در محل پایانه مستقر است تا در صورتی که موردی مشکوک به کرونا تشخیص داده شود، فرد را به وسیله آمبولانس به بیمارستان انتقال بدهند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: از مردم درخواست می‌کنیم تا حدالامکان از سفر به شهر مشهد خودداری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha