• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98121411236
  • خبرنگار : 50163

ممنوعیت حفاری در خرم‌دره

ممنوعیت حفاری در خرم‌دره

ایسنا/زنجان فرماندار خرم‌دره از ممنوعیت حفاری در این شهرستان از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد.

حجت محمدی صبح امروز (۱۴ اسفند) در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان خرم‌دره، با اشاره به قرارگیری در روزهای پایانی سال، تصریح کرد: برخی از خانواده‌ها در این ایام اقدام به تعمیر منازل مسکونی خود می‌کنند اما متاسفانه نخاله‌های ساختمانی را به جای اماکن در نظر گرفته شده برای تخلیه، در درب منازل خود تخلیه می‌کنند که این امر کار شهرداری‌ها را سخت می‌کند.

محمدی با تاکید بر این‌که شهرستان خرم‌دره از ظرفیت‌های خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است، بیان کرد: حمام «یان‌یان» یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان به شمار می‌رود که باید اهتمام لازم برای بازگشایی و ساماندهی آن تا ایام عید وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر این‌که شهرداری آمادگی خود را برای متولی بودن در این مکان اعلام کرده است، یادآور شد: با معارضان اطراف حمام یان‌یان نیز توافقات خوبی حاصل شده است.

فرماندار خرم‌دره از آغاز طرح نظارت بر واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح باید از ۱۵ اسفندماه امسال آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده ادامه یابد.

این مسئول، با بیان این‌که برای نظارت به مجموعه غزال و جایگاه‌های سوخت بازرسی‌های سرزده در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: باید اقداماتی صورت گیرد که مهمانان ما دغدغه‌ای در شهر خرم‌دره نداشته باشند.

محمدی با اشاره به این‌که طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در مجموعه غزال خرم‌دره صورت گرفته است، یادآور شد: در بحث بهداشت این مجموعه بیش از ۶۰۰ میلیون تومان طی سال‌های اخیر هزینه شده است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که تامین روشنایی مجموعه غزال تا عوارضی یکی از دغدغه‌های شهرستان بود، اظهار کرد: با انجام اقدامات لازم با در حوزه برق‌رسانی در ۱۳۰۰ متر عملاً این مشکل نیز مرتفع شد.

محمدی با بیان این‌که مجموعه غزال یکی از نقاط کولاک‌گیر در شهرستان به شمار می‌رود، یادآور شد: طی سال‌های گذشته، شاهد انسداد در این مسیر بودیم که با رفع مشکل نصب کولاک‌گیر، خوشبختانه این مشکل نیز تا حد زیادی حل شد.

این مسئول با بیان این‌که مسجد مجموعه غزال یکی از اماکن در نظر گرفته شده برای اسکان اضطراری مسافران است، یادآور شد: خرم‌دره آماده میزبانی از مسافران است.

وی با اشاره به بارش‌های سال گذشته در روزهای پایانی سال، یادآور شد: برای این‌که دوباره غافلگیر نشده و در موقع بارش به مشکل برنخوریم از هم‌اکنون باید اقدامات لازم برای مدیریت بحران احتمالی صورت گیرد و در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند لیست کشیک‌های خود را تا ۱۵ اسفند به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار خرم‌دره از ممنوعیت حفاری‌ها در شهرستان خبر داد و یادآور شد: حفاری‌ها از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در داخل شهر و روستاهای شهرستان ممنوع است و به هیچ دستگاهی به هیچ عنوان اداره اجازه حفاری داده نخواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha