• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98121411529
  • منبع : نمایندگی سمنان

تقدیر از رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود

تجلیل از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان

تجلیل از جهادگران خط مقدم مبارزه با کروناویروس در استان

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان: از دست اندرکاران عرصه سلامت استان سمنان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارید تقدیر کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه استان سمنان و امام جمعه سمنان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین رستمیان مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان، با اهدای لوح سپاسی از دست اندرکاران عرصه سلامت استان سمنان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارند، قدردانی کردند.

متن پیام قدردانی به شرح زیر است:

" إنّ للّه عباداً فی الْأرْض یسْعوْن فی حوائج النّاس هم الْآمنون یوْم الْقیامة "

" خدا در زمین بندگانی دارد که در تامین نیازهای مردم می کوشند؛ اینان در روز قیامت ایمنند. "

"حضرت امام کاظم علیه السلام"

"وسائل الشیعه ج11 ص 582"

سرور گرامی جناب آقای دکتر دانائی

خدای بزرگ را سپاس می گوییم که بار دیگر با امتحانی بزرگ، جوهره ایمانی و انسانی ملت سرافراز ایران را به رخ دنیا کشید تا به همگان نشان دهد در شرایط دشوار، روحیه نوع دوستی و ایثار مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران همچون دوران فراموش نشدنی دفاع مقدس، نوید بخش یک پیروزی و افتخار دیگر در تاریخ این کشور خواهد بود.

بی شک با تلاش صادقانه شما مسئولان عزیز و همکاری مردم شریف ایران، در سایه الطاف حضرت حق و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا از میهن اسلامی و استان سمنان خواهیم بود. از جناب عالی و سایر همکارانتان که در خط مقدم این جهاد مقدس حضور دارید تقدیر و تشکر نموده و ارزوی سلامتی و موفقیت داریم.

همچنین دکتر فاتح رییس دانشگاه صنعتی شاهرود از خدمات ارزشمند و تلاش های پیشگیرانه مقابله با بیماری‌های حاد تنفسی(کروناویروس) دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ،کادر درمان و کارکنان حوزه سلامت تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در متنی خطاب به دکتر رضا چمن آورده است :

از خدمات و تلاش های ارزشمند حضرتعالی و همکاران دلسوز و مهربانتان در هشدارهای فوری به مردم و مسئولین برای پیشگیری و کنترل کرونا و ارائه خدمات پزشکی و پرستاری به بیماران، صمیمانه تقدیر می نمایم. با درک نظرات دلسوزانه وزیر محترم و روسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، تبعیت از توصیه های پیشگیری از کرونا و بسیج همگانی را ضروری می دانم.

مردم عزیزمان چشم امید به یاری دارند. با افتخار از همکاری با حضرتعالی در این بسیج همگانی به استحضار می رسانم که دانشگاه صنعتی شاهرود همراه شماست. مدیریت متناسب با زمان از همه مدیران می خواهد که متفاوت با شرایط معمول اقدام نمایند. این دانشگاه به منظور هماهنگی با شرایط موجود از همه اساتید دعوت کرده است که دروس خود را به صورت غیرحضوری با استفاده از ظرفیت وب سایت و مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه ارائه نمایند. ساعات کاری کارمندان را تقلیل داده، کارمندان را به اخذ مرخصی تشویق و بکارگیری فراگیر اتوماسیون اداری را ضروری می داند.

امیدوارم با توکل به خداوندی که شفا دهنده ماست، بکارگیری دانش و تجارب جهانی و همکاری عمومی، کرونا را شکست دهیم.
همچنین علی اصغر خانی منتخب مردم شاهرود و میامی طی نامه ای از رئیس و پرسنل علوم پزشکی شاهرود تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha