• جمعه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98121612687
  • خبرنگار : 71214

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها:

ورود خودروهای غیربومی به مازندران و گیلان ممنوع است/تا اطلاع ثانوی سفر نروید

ورود خودروهای غیربومی به مازندران و گیلان ممنوع است/تا اطلاع ثانوی سفر نروید

درپی محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده برای تردد در محورهای ورودی استان‌های گیلان و مازندران، مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد که خودروهای شخصی با پلاک‌های غیر بومی نمی‌توانند به استان‌های گیلان و مازندران وارد شوند و از مردم خواهش می‌کنیم تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامتی خود از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان تصمیمات مختلفی در ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شد و نهایتا از صبح امروز تردد در محورهای ورودی گیلان و مازندران برای خودروهای شخصی با پلاک شهرهای دیگر ممنوع شده است و سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال این محدودیت تردد خبر داد و گفت: بر این اساس تنها خودروهای دارای پلاک همان استان اجازه ورود به شهر را دارند.

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این باره به ایسنا گفت: براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد تا برای خودروهای شخصی با پلاک‌های غیر بومی اجازه ورود به استان‌های  گیلان و مازندران را نداشته باشند و براین اساس اگر مردم به این استان‌ها سفر کنند در ورودی شهر جلوی آنها گرفته شده و آنها را برمی‌گرداند.

وی افزود: براساس مصوبه مذکور ورود و خروج حمل و نقل کالا و خودروهای خدماتی مستثنی از این مصوبه هستند و تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از طریق آنها اندیشیده خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  تاکید کرد: در چنین شرایطی که سازمان‌ها ودستگاه‌های متولی به ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دایما به مردم توصیه می‌کنند که در خانه‌های خود بماند تا از شیوع و گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود از همه مردم خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضرور خودداری کند چرا که این تصمیم برای استان‌های دیگر نیز که درگیر کرونا ویروس هستند اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۶ ۱۷:۵۲

az avval baayad ghadghan mishod. Corona be khatari bara amniyat keshvar tabdil shodeh. mardom ham zaheran payam virus ro nagereftan. faghr o adam behdasht o manategh seyl o zelzeleh zadeh ham be sood bimarihaye omoomi o faraagir ast

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۶ ۱۸:۳۵

لطفاً جلوی ورود با پلاک آن شهرها هم به تهران گرفته شود

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۱۰

خروج شمالی ها هم باید قدغن بشه چون الان انها هم امار بالایی در ابتلا دارند به نسبت جمعیت حساب بشه خیلی از تهران الوده ترند

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۶ ۲۰:۳۵

حالا خوبه از تمام رسانه ها یکسره اعلام میکنن که اگه واقعاً کار ضروری و خیلی واجب ندارید از مسافرت رفتن اجتناب کنید اما مثل اینکه بدتر شده طرف با تمام خانواده و چند فامیل دیگه راه افتادن رفتن شمال جایی که از لحاظ آمار بیماری در صدر است

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۷ ۰۱:۵۶

خیلی عالی ازاول اگر این کارمی کردن بهتر میشد امایک عده ازخدابی خبر پلاک میفروشن تار بشن بعدپلاک خودشون وصل می کنن حواستون باشه