• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98121713261
  • خبرنگار : 71600

اتحادیه کارکنان دولتی خطاب به ترامپ:

کرونا را جدی بگیرید!

کرونا را جدی بگیرید!

فدراسیون کارکنان دولتی آمریکا خواهان دورکاری کارکنان شد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فدراسیون کارکنان دولتی آمریکا که نماینده بیش از ۷۰۰ هزار شاغل بخش دولتی این کشور است، از دولت این کشور خواست تا ویروس کرونا را جدیتر بگیرد چراکه کارکنان دولتی به ویژه آنها که در حال حاضر در مناطق درگیر با بیماری مشغول به کار هستند، در معرض ابتلا به کووید-۱۹ هستند. این فدراسیون هم چنین از دولت خواسته است تا با دورکاری شمار بیشتری از کارکنان دولتی موافقت کند چراکه اقدامات کنونی برای مصونیت کارکنان دولتی در برابر ویروس کرونا در حال حاضر ناکافی و نامناسب هستند. 

در حال حاضر بسیاری از کارکنان بخش دولتی آمریکا مجبور هستند تماس گسترده ای با افراد عادی در طول روز داشته باشند و نگرانی از ابتلای آنها به کووید-۱۹ به ویژه در مناطق درگیر بسیار بالا است. اوریت کلی، رییس این فدراسیون گفت: این فدراسیون با ارسال نامه هایی جداگانه به کنگره، سنا و دولت خواستار انجام اقدامات کافی برای اطمینان یافتن از سلامت کارکنان شده است. وی افزود: نیاز به حمایت بیشتری از طرف کنگره داریم.

در حال حاضر واشنگتن که مرکز سیاسی آمریکا و میزبان بیشترین شرکت ها و نهادهای دولتی این کشور است، بالاترین میزان تلفات ناشی از کووید-۱۹ را در بین ایالت های آمریکا داشته است. به گفته فدراسیون کارکنان دولتی آمریکا، نظامیان بازنشسته که در پایگاه های ارتش این کشور مشغول تربیت نیروهای جدید هستند نیز به دلیل سن بالا و جراحات جنگی در مقابل ویروس کرونا آسب پذیری بالایی دارند. 

این فدراسیون هم چنین خواستار توجه بیشتر به سلامت کارکنان در ایالت کالیفرنیا شده است که بالاترین میزان مبتلایان به کووید-۱۹ را در بین ایالت های آمریکا دارد. 

رویکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا تاکنون انتقادات زیادی را در جامعه آمریکا برانگیخته است، با این حال لری کودلو، مشاور اقتصادی ترامپ پیشتر با بی مورد دانستن این نگرانی ها گفته بود بازارها ویروس کرونا را زیادی جدی گرفته اند!

آمریکا اکنون پنجمین کشور از نظر شمار قربانیان کووید-۱۹ در جهان محسوب می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha