• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121713424
  • خبرنگار : 30054

تمهیدات بانک رفاه برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب

تمهیدات بانک رفاه برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب

بانک رفاه با توجه به شرایط خاص بهداشتی کشور و در راستای مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و دستگاه‌های خودپرداز را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این بانک به‌ منظور تسهیل استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز، اقداماتی به شرح زیر صورت پذیرفت:

۱- سقف مجاز مجموع تراکنش‌های انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و دستگاه‌های خودپرداز از مبلغ ۳۰ میلیون ریال در هر شبانه‌روز از مبدأ هر کارت به مبلغ ۵۰ میلیون ریال افزایش یافت.
۲- سقف برداشت نقدی درون بانکی از ۲ میلیون ریال به ۵ میلیون ریال افزایش یافت.
۳- تعداد تلاش‌های متوالی ناموفق رمز دوم کارت در هر شبانه‌روز به پنج بار افزایش یافت.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha