• دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121914324
  • خبرنگار : 30054

در خانه‌ای زندگی کن که همیشه آرزو داشتی!

در خانه‌ای زندگی کن که همیشه آرزو داشتی!

اینکه بتوانی بدون دردسر خانه مورد علاقه‌ات را پیدا کنی، کار ساده‌ای نیست. از این بنگاه به آن بنگاه رفتن و بازدید خانه‌های مختلف، زمان زیاد و حوصله کافی می‌خواهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام اینپین، چقدر خوب بود یکی این کارها را انجام می‌داد و خانه مورد نظر را به ما معرفی می‌کرد و ما می‌دیدیم و می‌پسندیدیم! اینپین به جستجوکنندگان ملک این امکان را می‌دهد که با ثبت «درخواست ملک» و بدون نیاز به جستجو و مراجعه مکرر و همه روزه به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های جستجوی خانه، همچنین بدون نیاز به مراجعه حضوری به «همه» آژانس‌های مسکن محله، در سریع‌ترین زمان ممکن به ملک مورد نظرشان برسند.

فکر می‌کنم همگی روی این موضوع که روی کار آمدن سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های هوشمند، زندگی ما را تا حد زیادی تغییر داده، موافقیم. دیگر سال‌هاست بسیاری از کارهای روزمره خود مانند خرید، کارهای بانکی، پرداخت‌ها و حتی امور شغلی خود را می‌توانیم با چند کلیک در هر جایی انجام دهیم.

یکی از تاثیرات مثبتی که هوشمند شدن زندگی به همراه داشته، صرفه‌جویی در زمان و کاهش تردد روزانه در سطح شهر بوده است. دو موضوعی که برای ما شهرنشینان یک دغدغه همیشگی است. حالا چند وقتی است علاوه بر سامانه‌های هوشمند سفارش غذا، حمل‌ونقل و ... سامانه‌های هوشمند جستجوی املاک هم به زندگی هوشمند ما اضافه شده است. موضوعی که زمان و استرس زیادی می‌گیرد و گاهی طاقت‌فرسا است.

اینپین یکی از این سامانه‌ها است که توانسته، در بازار پر رونق خانه و ملک، در راستای حل مشکلات در این زمینه موفق عمل کند. با استفاده از اینپین دیگر شما نیازی ندارید کفش آهنی بپوشید و از این بنگاه به بنگاه دیگر دنبال خانه مورد علاقه خود بگردید. در واقع چه قصد خرید یا اجاره داشته باشید، چه قصد فروش یا دادن رهن خانه، اینپین این امکان را فراهم کرده که با چند کلیک ساده، خانه مورد نظر خود را پیدا کنید و یا به رایگان، ملک خود را آگهی کنید.

تو فقط درخواست بده، اینپین پیدا می‌کنه!

وبسایت و اپلیکیشن موبایل اینپین یک "سامانه آنلاین درخواست ملک" است که به کمک ابزارها و الگوریتم‌های پیشرفته و هوشمند خود، مشخصات املاک درخواستی را با آگهی‌های املاک عرضه شده توسط مالکان و مشاوران مطابقت داده و املاک مناسب را به کاربر اعلام می‌کند.

شما می‌توانید با مشخصات دقیق ملک مورد نظرتان را در محله دلخواه خود، در وبسایت یا اپلیکیشن اینپین ثبت کرده  و بلافاصله مناسب‌ترین آگهی‌های موجود در سامانه را دریافت کنید. شما به کمک اینپین می‌توانید خانه یا آپارتمان مورد نظر خود را در همه شهرهای ایران به راحتی پیدا کنید. همپنین می‌توانید با مطالعه مطلب کلان شهرهای ایران با شهرهای بزرگ و بهترین محله‌های آن و یا در مطلب بهترین محله های تهران به صورت اختصاصی با بهترین محله تهران آشنا شوید.

همچنین در صورت تمایل، همزمان وبسایت و اپلیکیشن اینپین، "درخواست ملک" را به رایگان برای تمامی مشاورین فعال در محله‌های انتخابی ارسال می‌کند و شما پیشنهادات جداگانه‌ای از مشاورین دریافت خواهید کرد که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و آن‌ها را بررسی کنید.

یک حساب کاربری بساز!

برای استفاده از تمامی امکانات وبسایت یا اپلیکیشن اینپین تنها کافیست با درج نام، نام خانوادگی و شماره موبایل خود یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.

اینپین رابط مردم با مشاوران املاک است. یعنی جستجوکنندگان ملک را به مشاوران معرفی می‌کند و علاوه بر اینکه کار شما را برای پیدا کردن خانه راحت می‌کند، فرصت‌های کاری زیادی برای مشاوران املاک فراهم می‌کند. از ویژگی‌های اینپین در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دریافت درخواست متقاضیان ملک به صورت روزانه و در لحظه

- نمایش مشاوران برتر هر محله روی نقشه

- رتبه‌بندی مشاوران و آژانس‌های املاک فعال و حرفه‌ای در هر محله

- درج آگهی رایگان به تعداد نامحدود

- نمایش آژانس‌های املاک هر محله روی نقشه

هرجایی هستی، محله را با گوشی‌ات اسکن کن و آنلاین دنبال خونه بگرد!

به کمک اپلیکیشن اینپین شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از شهر که هستید، با کمک دوربین گوشی هوشمند خود، محیط را اسکن کنید و آگهی‌ها، مشاوران و آژانس‌های املاک اطراف خود را ببینید. مثلا اگر شما در جستجوی اجاره یک آپارتمان در محله نیاوران هستید، با قدم زدن در این محله و گرفتن دوربین همراهتان به سمت خانه‌های محله، مشخصات آگهی‌های آن محله یا خیابان‌های اطراف در فاصله ۵۰۰ متری برای شما نمایش داده می‌شود.

این گزینه در صورتی امکانپذیر است که آگهی‌دهنده آگهی خود را در اینپین ثبت کرده باشد.

دسترسی به خانه مورد نظر چگونه است؟

راستی به کمک این ابزار شما می‌توانید نحوه دسترسی به ملک مورد علاقه خود را بررسی کنید و هوشمندانه‌تر نسبت به انتخاب مکان ملک ایده‌آل خود تصمیم بگیرید.

نیازی به تماس با مالک یا مشاور برای بازدید از ملک نیست!

مالک یا مشاور طبق برنامه از پیش اعلام شده در محل ملک حضور دارند تا پذیرای بازدیدکنندگان باشند. آدرس تمامی املاک "بازدید آزاد" روی نقشه و در بخش واقعیت افزوده مشخص شده است.

پاسخ سوالات خود در مورد خانه و ملک را اینجا پیدا کنید!

اگر به وب‌سایت اینپین سری بزنید، صدها مقاله و مطلب در حوزه‌های مختلف خانه و املاک، مانند مسائل حقوقی، دکوراسیون، آپارتمان‌نشینی و ...را در قسمت مجله اینپین می‌توانید بخوانید و لذت ببرید.

اگر در جستجوی ملک هستید و هنوز از این اپلیکیشن خلاقانه استفاده نکرده‌اید، همین حالا به جمع کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، بپیوندید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha