• دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98121914500
  • منبع : نمایندگی زنجان

ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن بدون محدودیت ظرفیت در زنجان

ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن بدون محدودیت ظرفیت در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی تولید مسکن بدون محدودیت ظرفیت می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مرحله جدید ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان زنجان از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۹ اسفندماه) همزمان با برخی دیگر از استان‌های کشور آغاز شده است، اظهار کرد: در این دوره محدودیتی برای ظرفیت در نظر گرفته نشده و افراد تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۰ اسفندماه می‌توانند تقاضای خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان در ۱۲ شهر استان، شامل زنجان، خرمدره، ماه‌نشان، صائین‌قلعه، سلطانیه، هیدج، گرماب، زرین‌رود، سهرورد، سجاس، زرین‌آباد و چورزق می‌توانند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن به نشانی  tem.mrud.ir نام‌نویسی کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در دوره‌های قبلی بیش از ۱۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده بودند، یادآور شد: در مرحله نخست پایش، ۵۳۰۰ نفر فاقد شرایط شناخته شدند و با بررسی‌های دقیق‌تر تاکنون ریزش ۱۵۰۰ نفر قطعی است و مابقی اعتراض خود را اعلام کردند که در حال بررسی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه برای شهر زنجان ۹۰۰۰ سهمیه در این طرح در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: با ثبت‌نام جدید و پایش ریزش‌های قبلی تصور می‌کنیم این سهیمه برای شهر زنجان تکمیل شود.

وی بیان کرد: متقاضیانی که در مرحله اول فاقد شرایط شناخته شده و در این خصوص اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

بیات‌منش افزود: افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله مجدد نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha