• دوشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98121914623
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

فعالیت سامانه تلفنی ۱۶۵ ناجا با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا

فعالیت سامانه تلفنی ۱۶۵ ناجا با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا

معاون بهداد ناجا از پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ۱۶۵ صدای پزشک این معاونت در راستای آموزش و آگاه سازی خانواده ها با محوریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار دکتر محمد رضا حسینی در جلسه معاونت بهداد ناجا توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فرموده معظم له که" خداوند ما را موظف کرده است در قبال سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم" باید در مدیریت بحران بیماری کرونا فصل الخطاب قرار گیرد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر عنوان کرد: همه نهادها به ویژه نهادهای بهداشتی درمانی با اطلاع رسانی دقیق در خصوص راه های انتقال و پیشگیری از این بیماری و همچنین خودداری از رفت و آمدهای غیر ضروری افراد به ویژه افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای تاکید دارند.

براساس گزارش سایت پلیس، دکتر حسینی در ادامه سامانه ۱۶۵ صدای پزشک معاونت بهداد ناجا را ظرفیت خوبی در ارائه خدمات مشاوره و آموزش به خانواده ها دانست و از فعالیت شبانه روزی این سامانه با هدف پاسخگویی به سوالات و ابهامات کارکنان و خانواده ها با محوریت بیماری کرونا خبر داد.

علاوه بر سامانه ۱۶۵،  خط امین ۸۲۱۶۵ و خط شهری ۶۳۹۸۲۱۶۵-۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات کارکنان و خانواده ها در زمینه بیماری کرونا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha