• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۲:۳۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98122014974
  • خبرنگار : 71469

افشای کامل رقم قرارداد ویلموتس؛ ۳ ساله به مبلغ ۸ میلیون یورو!

افشای کامل رقم قرارداد ویلموتس؛ ۳ ساله به مبلغ ۸ میلیون یورو!

یک عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرارداد ویلموتس و دستیارانش به مدت سه سال و به مبلغ هشت میلیون یورو با فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است.

به گزارش ایسنا، سید احسان قاضی زاده هاشمی در مورد جزییات قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، اظهار کرد: رقم این قرارداد در سال اول معادل سه میلیون یورو، در سال دوم معادل ۲.۵ و در سال سوم نیز معادل ۲.۵ میلیون یورو منعقد شده است که از این رقم تا کنون معادل ۲ میلیون یورو به صورت نقد و چمدانی و از مسیر دوبی به این مربی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه مارک ویلموتس معتقد است سرمربی رسمی تیم ملی فوتبال ایران بوده و فسخ قرارداد با وی صورت نگرفته است و در همین برهه زمانی فدراسیون فوتبال ایران اقدام به جذب سرمربی دیگری کرده است، تصریح کرد: این سرمربی بلژیکی با استناد به همین مسئله نسبت به اخذ غرامت شش میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال که تا زمان اتمام قرارداد بوده اقدام کرده است.

قاضی زاده هاشمی با انتقاد شدید از مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال در نحوه عقد قرارداد با این سرمربی، عنوان کرد: همان زمان نیز به رییس وقت فدراسیون فوتبال هشدار دادم که همسر مارک ویلموتس وکیل است و در پارلمان این کشور نیز دستیار بوده و نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد.

وی با تاکید بر اینکه دستمزد ۲ میلیون یورویی ویلموتس تاکنون از محل منابع شستا (شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی) پرداخت شده است، اظهار کرد: این پول از جیب کارگران تامین اجتماعی پرداخت شده است!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۰۹:۵۰

بنظرم بهترین موهبت الهی درحق فوتبال ایران دست برداشتن تاج ازسرفدراسیون بود چون.....

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۰:۱۱

سلام.مگه قرار بود از جیب اقازادها پرداخت بشه معلومه همش از جیب مردم بیچاره و فقیره.نگران شدم که شاید از بودجه مجلس بوده.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۰:۱۴

خیانت پشت خیانت کلا سازمانها از شرایط و موارد حقوقی خارج از مرزها کم اطلاع اند.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۳:۲۰

اگر میخواهند عدالت برقرار بشه بایستی تمام این پول رو از تاج و دارو دستش پس بگیرند . الان ایشان در مالزی بعنوان نماینده ایران در AFC دارند خوش گذرانی میکنند

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۳:۲۴

آقا فوتبال نخواستیم! اول مدیریت یاد بگیرید که سرمایه های مملکت رو به باد ندید!

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۳:۴۸

باسلام: این همه ندانم کاری و بی مسئولیتی و اشتباه پشت اشتباه و درس نگرفتن حقیقتا عجیب است .!!! همه هزینه از جیب ملت ؟! دست خالی آمدند ، دست پر برمیگردند..

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۶:۰۵

خاک بر سر فدراسیون

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۶:۱۷

خدا لعنتون کنه. کارگر بد بخت با برجی ۱۰۰ دلار داره زندگی میکنه اون وقت ببرید پول رو بریزید تو حلقوم اینا.بعد موقع بازنشتگی بگید منابع نداریم. مگه شصتا سهم ارث پدرتونه پخش میکنید

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۶:۱۹

پول یک روز دروغ گفتن و حیف میل شدن و اختلاس است تو کشور؟! پولی نیست هشت میلیون برای مربی خارجی امروزه؟ولی چیز به این کوچکی یک مربی چنین دروغ بزرگی داشته باشد بقیه حساب کتاب ها چه باشند خدا داند.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۷:۰۳

باید عوامل قرارداد و امضاکنندگان قرارداد فاجعه اور را دار بزنند تا همه بدانند که غارت بیت المال کشور و ایجاد فقر جز مرگ چیز دیگری ندارد . چطور شده که ما از نظر اساتید پزشکی و فنی و مهندسی و ادبی سرامد جهان بوده و اساتسد داخلی حرف برای گفتن دارند اما برای چهار تا توپ لگد زدن باید این همه بیت المال را تضییع کرده و همه فقط نظاره گر باشند . البته مجلس . دولت . قوه قضا . بازرسی . اطلاعات و... یا شریک جرم هستند تا شریک قافله که کوچکترین عکس العملی در قبال بیت المال نمی کنند .

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۹:۱۷

مدیران اشتباه می کنند کارگران جبران خسارت می کنند

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۲۱:۵۵

اعدام

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۲۲:۲۷

نمی دانم چرا قوه قضائیه در این زمینه ورود نمی کنه و یا حتی مجلس

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۱ ۰۶:۵۵

کارگران بیچاره بایستی جریمه حماقتهای مسئولین بی کفایت را بدهند

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۴ ۰۰:۱۷

به نام یگانه عدالت گستر. اگر از خدا نمی‌ترسید کمی با وجدانتان خلوت کنید. ترکمانچای ها و گلستان ها پی در پی اند. سازمان بازرسی و قوه قضاییه دیگر هنگام کار است خودتان را نشان دهید و اگر چیزی در چنته دارید رو کنید و دست مفسدان را کوتاه کنید . برای نمونه اگر کسانی چندین خودرو دپو کرده اند با پشت پرده هایی که از آنها استفاده کرده اند برخورد جدی و در برابر دیدگان همگان انجام پذیرد . آنگاه ببینیم کسی به خود اجازه از بین بردن یک ریال هم به خود می دهد؟؟؟؟؟ خدا با نیکان است و بس.