• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98122015023
  • خبرنگار : 50147

اصلاحیه/ معاون راه و شهرسازی استان بوشهر:

تغییر زمان ثبت‌نام مرحله دوم اقدام ملّی مسکن /امکان ثبت‌نام از طریق پیامک

تغییر زمان ثبت‌نام مرحله دوم اقدام ملّی مسکن /امکان ثبت‌نام از طریق پیامک

ایسنا/بوشهر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان از روز چهارشنبه به روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ تغییر کرده است.

سیدمحمود دستغیبی با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد. 

وی اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملّی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده نمایند. 

معاون راه و شهرسازی استان بوشهر عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفند ۹۸ از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملّی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر، دستغیبی ادامه داد: بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۰ ۱۹:۳۳

با سلام میخواستم ازتون خواهش کنم بیشتر راهنمایی کنید من کد ملی ارسال کردم بعدش باید چیکارکنم از مستاجری دیگه دارم نابود میشم لطفان راهنمایم کنید باتشکر

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۱ ۱۲:۰۷

چطوری باید ثبت نام کنم

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۱ ۱۶:۲۵

سلام‌کدملی‌ام‌رابه‌شماره‌گفته‌شده‌فرستادم‌جوابی‌نیامدلطفا‌راهنمایی‌بفرماین.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۱ ۱۶:۲۶

سلام‌کدملی‌ام‌رابه‌شماره‌گفته‌شده‌فرستادم‌جوابی‌نیامدلطفا‌راهنمایی‌بفرماین.اولین‌باره‌که‌میخوام‌ثبت‌نام‌کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۲-۲۰ ۲۱:۲۴

سلام من کد ملی فرستادم ولی هیچ خبری ثبت نام نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۱۴ ۱۷:۵۲

باسلام خدمت شما عزیزان من قبلا درمسکن مهرثبت نام کرده بودم ولی چون درآن زمان بیکار بودم نتوانستم پولی که قرار بود برای دریافت مسکن پرداخت کنم نتوانستم پرداخت کنم وشرکت آپارتمانی را که به اسم من درآمده بود به شخص دیگری واگذار کرد حال اگر من ثبت نام کنم پذیرفته میشوم یانه دیگرازمستأجری بخدا خسته شدم من الان صاحب عروس هستم و بیماری قلبی هم دارم فکرآن که اگر بلایی سرم بیاد خانواده من چیکار خواهند کرد ازهمه چیزبیشتر عذابم می‌دهد من چیکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید یاعلی خداشما را برای ما قشر کم درآمد حفظ کند