• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122015075
  • منبع : نمایندگی سمنان

هشدار یک مسوول به فروشندگان کالاهای بهداشتی و پزشکی در استان سمنان

هشدار یک مسوول به فروشندگان کالاهای بهداشتی و پزشکی در استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انجام ۳۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد و گفت: هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در این اقلام و ممانعت از عرضه این کالاها ممنوع و غیرقانونی است.

علی تشنه دل در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مبارزه با کرونا که با حضور روسای اتحادیه های صنفی شهر سمنان در این سازمان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام پزشکی و بهداشتی مردم به دلیل افزایش تقاضا وجود ندارد و به کلیه واحدهای صنفی وخدماتی اخطار می‌گردد از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالاهای بهداشتی و پزشکی و ممانعت از عرضه این کالاها جدا" خودداری کنند.

وی تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و مقابله با تخلفات احتمالی این تعداد بازرسی از ابتدای اسفندماه سال‌جاری تا کنون از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام بهداشتی ، داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی استان و با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی‌، اتاق اصناف ، بهداشت و سازمان صمت صورت گرفته است که ۱۶ پرونده تخلف تنظیم شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: این تخلفات اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا به ارزش ریالی بالغ بر ۲۱۲ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال کشف که جهت بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

تشنه دل بر ضرورت همکاری مردم با مسوولان تاکید کرد وادامه داد: مردم شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ،احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش ونگهداری کالای قاچاق ، فروش اجباری کالا وخدمات ، عدم درج قیمت و.... را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha