• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122015732
  • خبرنگار : 30054

خودرو کارکرده را در اسفندماه بفروشیم یا نه؟

خودرو کارکرده را در اسفندماه بفروشیم یا نه؟

اگر قصد فروش فوری خودرو کارکرده را دارید؛ سایت خودرو ۴۵ یکی از روش‌های امنی است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تنها با یک‌بار مراجعه به یکی از شعب این شرکت، ماشین دست‌دوم خود را باقیمت بالا بفروشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام خودرو ۴۵، فروش خودرو در آخرین ماه‌های سال به‌ویژه در اسفندماه، یکی از پر چالش‌ترین معاملاتی است که فروشندگان ماشین آن را تجربه می‌کنند. افزایش قیمت‌ها، هیجان بازار شب عید و درنهایت ریسک عدم آگاهی کامل از قیمت‌ها در سال آینده، همگی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا فروش اتومبیل‌های دست‌دوم را با خطرات و ریسک‌هایی همراه کنند.

فروش خودرو کارکرده با روش‌های مختلف مرسوم شاید به‌ظاهر کار آسانی باشد؛ اما موانعی بر سر راهش قرار دارد که در این مطلب، اشاره به آن‌ها خالی از لطف نیست. ازاین‌رو پرسش مهمی در این میان مطرح است که آیا ماشین دست‌دوم خود را در اسفندماه بفروشیم یا نه؟ جهت پاسخگویی به این پرسش، نکات مهم و کاربردی پیش از معامله اتومبیل را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

۳ نکته کاربردی هنگام فروش خودرو کارکرده

توصیه می‌شود به‌منظور جلوگیری از هرگونه مشکل و مانع بر سر راه معامله ماشین دست‌دوم به‌خصوص در روزهای پایانی سال، حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید.

۱. توجه به میزان ضرورت فروش خودرو

اولین و مهم‌ترین قدم پیش از معامله اتومبیل کارکرده در اسفندماه، اطلاع از میزان نیاز به انتقال ماشین در آخرین ماه سال است. شما به‌عنوان فروشنده باید در نظر بگیرید که فروش فوری خودرو دست‌دوم شما در اسفندماه به چه میزان ضروری است؟ زیرا اگر شما قصد تهیه وسیله نقلیه جدید را نداشته و فقط جهت تنوع، قصد تعویض آن را دارید یا پول نقد باقی‌مانده از معامله ماشین در شب عید چندان نیاز شما نباشد، فروش فوری خودرو کارکرده چندان به صلاح نخواهد بود.

اما در صورتی‌ که شما وسیله نقلیه دیگری را در نظر گرفته‌، قصد فروش شما به هر دلیلی قطعی است و مبلغ آن را برای خرید خانه یا موارد دیگر نیاز دارید؛ حتماً معامله فوری ماشین خود را به‌واسطه شرکتی امن دنبال کنید؛ زیرا فروش خودرو در آخرین ماه سال، علاوه بر کمبود زمان دیگر فرصتی برای پیگیری و جبران اشتباهات شما نخواهد بود.

۲. انتخاب شرکت معتبر و مطمئن

کافی است قصد فروش ماشین دست‌دوم خود را به چند تن از آشنایان خود یا سایت‌های درج آگهی بسپارید؛ خواهید دید که روزانه تعداد زیادی تماس تلفنی و پیشنهادات قیمتی متفاوت به سمت شما روانه خواهد شد. طبیعی است که این مدل معامله چندان باب میل شما نیست و در این شرایط، بابت تعداد تماس‌های فراوان و رودربایستی با آشنایان خود ممکن است که از فروش اتومبیل خود منصرف ‌شوید.

گاه ممکن است به دلیل تقارن با ایام نوروز و نیاز به معامله خودرو کارکرده در آخرین ماه سال، برخی از افراد قصد سفر با ماشین اجاره‌ای را داشته باشند و به همین منظور تماس‌هایی از این قبیل در کنار سایر درخواست‌ها، مزاحمت‌هایی را برای شما ایجاد کند. ازاین‌ رو بهتر است به‌جای تماس‌های مکرر از سوی اقوام و یا تماس‌های ناشی از آگهی در سایت‌های متعدد، فروش اتومبیل دست‌دوم را به یک شرکت معتبر و متخصص در این زمینه بسپارید.

فروش خودرو کارکرده

۳. کارشناسی تخصصی و آگاهی از ایرادات فنی خودرو

قطعاً اگر شما هم خود را جای خریدار بگذارید، می‌خواهید فروشنده با شما صادق باشد و خوب و بد ماشین کارکرده را به شما گزارش دهد؛ اما ممکن است تمامی ایرادات فنی توسط مالک به وی اعلام نشود و یا اینکه شما به‌عنوان متقاضی فروش ماشینی مثل پژو۲۰۶ ناخواسته موردی را از قلم بیاندازید. ازاین‌رو توصیه می‌شود تا کارشناسی تخصصی آن را به یک شرکت متخصص و معتبر بسپارید تا صفر تا صد خودرو کارکرده شما را بررسی کنند که درنهایت هنگام معامله، هیچ ایراد فنی از سوی شما به‌عنوان فروشنده بر خریدار پوشیده نماند.

فروش ماشین دست‌دوم با خودرو ۴۵

شاید تجربه فروش فوری خودرو کارکرده برای برخی افراد رضایت‌بخش نبوده و پس از یک‌بار معامله، دیگر تمایلی به فروش سریع نداشته باشند؛ اما در این میان، شرکت خودرو ۴۵ با فراهم کردن بستری امن برای فروشندگان اتومبیل‌های دست‌دوم، توانسته است علاوه بر سهولت در امر معامله مواردی همچون سرعت در انتخاب مشتری، انتقال اسناد و مدارک و همچنین دریافت آنی وجه نقد را برای مشتریان خود فراهم کند.

خودرو ۴۵ در سال ۹۷ و ۹۸ با همکاری کادر متخصص چه در امر کارشناسی و چه در امر انتقال اسناد بسیار موفق عمل کرده؛ به‌گونه‌ای که برخی از مشتریان این شرکت، بارها و بارها خودروهای کارکرده خود و اطرافیانشان را به‌واسطه این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در محیطی امن به فروش رسانده‌اند.

این افراد با تجربه فروش فوری وسیله نقلیه خود با خودرو ۴۵ دریافته‌اند که اگر قصد معامله با سایر روش‌های سنتی و قدیمی را دارند، باید حداقل ۱۰ تا ۱۵ روز از زمانشان را صرف یک فروش کنند؛ این در حالی است که فروش خودرو در این شرکت تنها با یک‌بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب و در مدت یک روز انجام می‌شود و متقاضی می‌تواند در محیطی امن با سرعت و سهولت، پول نقد ماشین خود را در همان روز دریافت کند.

کافی است متقاضیان جهت فروش فوری خودرو کارکرده، وارد سایت khodro۴۵.com شوند و با تکمیل فرم مربوطه، منتظر تماس کارشناسان این شرکت جهت هماهنگی بازدید حضوری باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۵ ۱۵:۴۴

سلام وقت بخیرماشینم پراید۱۱۱مدل. ۹۸هست قصدفروش دارم وباپولش میخوام ماشین صفراسم بنویسم به من چندماهه میدن ماشین صفربخوام

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۰۸ ۲۲:۳۷

سلام شرکت خودرو ۴۵، ببخشید منم میلادنظری ناشنوا هستم منم می‌خواهم در بورس سرمایه گذاری کنم تا ماشین بخرم....