• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98122116494
  • خبرنگار : 71381

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۱ اسفند

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۲۱ اسفند

تاکیدات امروز روحانی در جلسه هیات دولت/ تسلیت «لاریجانی» برای درگذشت «علوی‌تبار»/ دستگیری عاملان انتشار گسترده تصاویر برهنه در اینستاگرام/ تاکید بر اجرای کامل نظام رتبه‌بندی فرهنگیان و اضافه شدن فوق‌العاده شغل و... در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

همه اعضای دولت درگیر مقابله با کرونا هستند / کرونا را بیش از واقعیت، بزرگ نکنیم

به گزارش ایسنا، تاکیدات رئیس‌جمهور در جمع هیات وزیران در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تاکید بر اینکه "همگان باید مشکل کرونا را جدی بگیرند"، نسخه واحد دنیا برای مقابله با کرونا را قطع زنجیره نقطه شروع ویروس و به حداقل رساندن تردد درون و برون شهری دانست.

وی همچنین افزود: نمی‌خواهم بگویم این ویروس را کوچک بپنداریم ولی بیش از آنی که واقعیت است، بزرگ هم نکنیم و با آن زندگی کنیم و این دوران را بگذرانیم.

تسلیت «لاریجانی» برای درگذشت «علوی‌تبار»

دومین خبر پربازید امروز پیام تسلیت علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درپی درگذشت سید محمد علوی‌تبار؛‌ نماینده ادوار مجلس بود.

سید محمد علوی‌تبار (کیاوش) نماینده ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس خبرگان قانون اساسی بود.

دستگیری عاملان انتشار گسترده تصاویر برهنه در اینستاگرام

خبر بعدی، اطلاعیه‌ دادسرای ارشاد مبنی بر دستگیری عاملان انتشار گسترده تصاویر برهنه در اینستاگرام بود.

در این اطلاعیه اعلام شد: مجرمانی که در ازای دریافت پول، تصاویر مستهجن را در بستر اینستاگرام منتشر می‌کردند، با دستور دادسرای جرائم امنیت اخلاقی بازداشت شدند.‏

نظام رتبه‌بندی فرهنگیان و اضافه شدن فوق العاده شغل به طور کامل اجرایی شود

اظهارات فریده اولادقباد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره انتظارات جامعه فرهنگیان هم از خبرهای مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه و نگاه ویژه دولت به آموزش و پرورش به عنوان زیربنایی‌ترین دستگاه آموزشی و فرهنگی گفت: انتظار جامعه فرهنگیان از دولت اجرای کامل نظام رتبه بندی فرهنگیان و اضافه شدن فوق العاده شغل مثل بقیه کارکنان دولت چه در کادر اداری و آموزشی و چه بازنشستگان است.

نگران سلامتی زندانیان ایرانی در آمریکا هستیم/ اگر اروپا آمادگی دارد بسم‌الله

نشست خبری امروز سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه هم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

موسوی اعلام کرد: ایران آماده همکاری و همراهی با کشورهایی است که قصد دارند اتباع خودشان را از ایران بازگردانند.

وی همچنین در مورد بیانیه شب گذشته اتحادیه اروپا، اظهار کرد: این بیانیه را نیز در راستای بیانیه‌های قبلی اتحادیه اروپا و یا به نوعی بیانیه‌درمانی می‌دانیم اگر اروپایی‌ها آمادگی دارند بسم‌الله، آنها باید به تعهدات‌شان در برجام عمل کنند به نحوی که منافع اقتصادی ایران از این توافق بین‌المللی تامین شوند.

سخنگوی وزارت خارجه افزود:‌ ما هم نگران سلامتی زندانیان ایرانی به گروگان گرفته در آمریکا هستیم و امیدواریم که دولت آمریکا زمینه سلامتی آن‌هارا فراهم کند.

مردم به فکر سلامت خود باشند

تاکیدات یک استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مبنی بر اینکه مردم به فکر سلامت خود باشند هم از دیگر خبرهای پربازدید امروز بود.

سعید معیدفر درباره رفتار خودسرانه مردم و عدم توجه کافی به مراقبت های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: اگر در شرایطی بودیم که رابطه مردم با یکدیگر، رابطه مردم با  رسانه ها و رابطه مردم با حاکمیت منطقی و براساس اعتماد متقابل بود، بهتر می توانستیم در مبارزه با ویروس کرونا موفق شویم ولی متاسفانه در شرایطی با این بحران خطرناک مواجه شدیم که در بدترین شرایط در این روابط قرار داریم.

بخش خصوصی و دولتی سریعا اقلام بهداشتی وارد کشور کنند/ شهرهای کانون ویروس قرنطینه شوند

گفت و گوی ایسنا با علی محمد شاعری، نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه نیز از خبرهای مورد توجه مخاطبان بود.

وی با اشاره به کمبود اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: بخش خصوصی با کمک وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت اقلام بهداشتی وارد کشور کنند.

شاعری همچنین تاکیدکرد: چند روز است که کنترل در ورودی بعضی شهرها آغاز شده اما کافی نیست و باید به صورت جدی تری دنبال شود. همچنین شهرهایی که کانون ویروس هستند و امکان قرنطینه شدنش وجود دارد، باید قرنطینه شوند.

تصمیم قاطعانه درباره تعطیلی گسترده و منع رفت و آمد اتخاذ شود

سیده فاطمه حسینی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار اتخاذ تصمیم قاطعانه درباره تعطیلی گسترده و منع رفت و آمد، شد.

وی با اشاره به لزوم تعطیلی گسترده‌تر در شهرهای درگیر با ویروس کرونا، گفت: در صحبت‌هایی که با کادر درمان داریم موکدا درخواست دارند که تعطیلی جهت شکستن چرخه انتقال ویروس صورت بگیرد.

این خبر هم مورد توجه مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا قرار گرفت.

به فکر جان تک تک شهروندان باشیم

توصیه های محمد صالح نقره کار، وکیل دادگستری در شرایط فعلی نیز ازخبرهای پربازدید بود.

وی با بیان اینکه جان و جهان ایرانی عشق به وطن و تکریم همنوع را در ذات خود دارد گفت: در وضعیت فعلی که التهابات و نگرانی شهروندان کم نیست همه باید با مهر و بدون گله گذاری‌های مرسوم یا خشم‌های دشمن شادکن به فکر جان تک تک شهروندان باشیم.

دیگر اخبار پربازید مرتبط با موضوع شیوع ویروس کرونا را نیز می‌توانید در لینک های زیر بخوانید.

درخواست آمریکا از ایران برای آزادی زندانیان آمریکایی از ترس کرونا

مسئولان برای برقراری نشاط مردم در ایام در خانه ماندن برنامه‌ریزی کنند

تاکید سفیر سوریه بر استفاده از تجارب ایران در مقابله با کرونا

کارزار فشار حداکثری آمریکا با استفاده از ویروس تحریم

واکسن کرونا ماندن در خانه است

رئیس‌جمهور، رئیس ستاد مبارزه با کرونا شود

نمی‌توانیم ویروس کرونا را قطعاً سلاح بیولوژیک بدانیم

جلسه ستاد مقابله با کرونا هر روز در عالی ترین سطح برگزار شود

ستاد ملی مقابله با کرونا مرجع تصمیم‌گیری در مورد قرنطینه است

اطلاعیه دادستان کل کشور درباره اعلام آمار مربوط به کرونا

سپاه تاکنون ۵ شهید خدمت در جهاد سلامت داشته است

***

کشورها تحت فشار آمریکا برای تحریم ایران قرار نگیرند

توضیحات علاءالدین بروجردی درباره نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس اتحادیه بین‌المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی جهت لغو تحریم‌های ضد انسانی آمریکا علیه کشورمان هم مورد از دیگر خبرهای پربازدید امروز بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می‌رود کشورها با خارج شدن از فشار آمریکا تحریم‌ها را علیه ایران رفع کنند تا ایران بتواند با کرونا مبارزه کند وگرنه مقامات آمریکایی در از بین رفتن جان هر انسان در دنیا به دلیل ابتلا به این بیماری سهیم خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha