• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98122116542
  • منبع : نمایندگی کردستان

تازه ترین آمار کرونا در کردستان؛

84 مورد مثبت کرونا در کردستان شناسایی شده است

 84 مورد مثبت کرونا در کردستان شناسایی شده است

ایسنا/کردستان بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تاکنون تعداد کل نمونه های آزمایش شده 257 مورد بوده که ۸۴ مورد مثبت و 145 مورد آن نیز منفی بوده است.

با وجود هشدارهای زیاد از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان، همچنان کرونا به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و جدی نگرفتن هشدارها از سوی مردم روبه گسترش است و در برخی شهرستان های استان از جمله سقز که با ۳۹مورد همچنان در صدر شهرستان های آلوده استان است، بازارها و ادارات را به تعطیلی و قرنطینه کشانده است.

دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان امروز چهارشنبه ۲۱اسفند ماه در تازه ترین آمار خود کل مراجعین به بیمارستان‌های استان را از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کردستان 394 مورد اعلام کرده است که از این تعداد 87 مورد در بیمارستان های استان بستری و 45 نفر نیز ترخیص شده اند. 

همچنین بر اساس این آمار موارد مثبت به تفکیک شهرستان ها 33 نفر  در سقز، 17 نفر در بانه، 11 نفر در سنندج،9 نفر در قروه، 4 نفر در کامیاران، 3 نفر در بیجار، دو نفر در مریوان، دو نفر در دهگلان، دو نفر در مریوان و یک نفر در سروآباد اعلام شده است.

14نفر در بیمارستان توحید، دو نفر در بیمارستان بعثت و دو نفر در بیمارستان کوثر سنندج، 29 نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) و 7 نفر در تامین اجتماعی سقز، 7 نفر در بیمارستان شهید بهشتی قروه، هشت نفر در بیمارستان امام حسین (ع) بیجار، ۱۳ نفر در بیمارستان رازی بانه، دو نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) دیواندره و یک نفر در بیمارستان بوعلی مریوان تعداد بستری ها و تحت نظرهای استان هستند.

همچنین تاکنون 257 نمونه آزمایش شده که از این تعداد 84 مورد مثبت و 145 مورد منفی بوده است.

لازم به ذکر است تاکنون شش نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخته اند، که از این تعداد پنج نفر در سقز و یک نفر در مریوان جان خود را بر اثر بیماری کرونا از دست داده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha