• چهارشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98122116675
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرهای جدید اصفهان

ثبت نام مرحله‌ دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرهای جدید اصفهان

ایسنا/اصفهان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اعلام خبر آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در شهرهای جدید از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه، گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و مجلسی از روز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

علیرضا قاری قرآن گفت: در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی در شهرهای استان تعداد ۳۳۶۸۲ نفر در سایت مورد نظر ثبت نام کرده اند که در این مرحله از ثبت نام شهرهای جدید، متقاضیان واجدالشرایط شهر اصفهان با داشتن پنج شرط لازم قید شده در سامانه می توانند در این طرح اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در ادارات و کافی نت ها، در این مرحله مکانیزم ثبت نام تغییر یافته ضمن آنکه مانند مرحله نخست پس از پایان ظرفیت سایت بسته نخواهد شد و با انجام قرعه کشی نهایی صورت می گیرد و متقاضیان می توانند از طریق رایانه شخصی و حتی با استفاده از تلفن همراه خود و با ارسال پیام کوتاه اقدام به ثبت نام کرده و از مراجعه به ادارات و کافی نت ها خودداری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از راه و شهرسازی استان اصفهان، قاری قرآن تاکید کرد: آنچه بدیهی است حق هیچ کس در این طرح ضایع نخواهد شد و متقاضیان می توانند از طریق سایت www. mrud. ir و یا سیستم پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و با ارسال کد ملی سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام اولیه کرده و پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا و با اطلاع رسانی قبلی اقدام به ثبت نام نهایی کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha