• پنجشنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98122217135
  • خبرنگار : 50147

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بوشهر ۲۱ نفر است / ۹ نفر مرخص شدند

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بوشهر ۲۱ نفر است / ۹ نفر مرخص شدند

ایسنا/بوشهر سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۷۵ مورد جدید و قطعی ابتلا به کرونا در کشور خبر داد که از این تعداد ۳ مورد جدید در استان بوشهر شناسایی شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۰۷۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۰۰۷۵ نفر افزایش یافت.

وی همچنین گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۲۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۲۹ مورد رسید.

وی از شناسایی ۳ مورد جدید بیماری کووید ۱۹ در استان بوشهر خبر داد. 

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر ۲۱ نفر است

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سه نفر به مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. 

دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز ۲۲ اسفندماه ۲۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از سه بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌ شده، یکی از آنان خانمی اهل گیلان و ساکن جزیره خارگ است که در حال حاضر برای ادامه درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بستری شده و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

کشمیری اضافه کرد: دیگر بیمار جدید نیز همسر فردی است که در روزهای گذشته نمونه آزمایش کرونای وی مثبت شده بود که بستری و حال عمومی وی خوب است.

وی تصریح کرد: نمونه آزمایش کرونای یکی از پرسنل مراکز بهداشتی درمانی برازجان نیز مثبت اعلام شد و در حال حاضر مراحل درمانی خود را طی می‌کند.

مردم از سراسیمگی بپرهیزند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با تأکید بر اینکه مردم آرامش خود را حفظ کنند، گفت: به مردم توصیه می‌کنم از سراسیمگی بپرهیزند و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی که اعلام شده است، توجه کنند.

وی تصریح کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تاکنون ۹ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص و در قرنطینه خانگی هستند و ۸ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است افزود: هموطنان با مراجعه به سامانه Salamat.Gov.Ir در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا شرکت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا، خواهشمند است نظام سلامت کشور را همراهی کرده و با ورود اطلاعات صحیح در مسیر شکست ویروس کرونا نقش اساسی داشته باشید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha