• جمعه / ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98122317751
  • خبرنگار : 50147

فرماندار جم:

قطع مسیر ارتباطی تمامی اماکن تفریحی و زیارتی /ادامه تعطیلی بازار تا پایان اسفند

قطع مسیر ارتباطی تمامی اماکن تفریحی و زیارتی /ادامه تعطیلی بازار تا پایان اسفند

ایسنا/بوشهر فرماندار جم گفت: محدودیت های بازار تا پایان اسفندماه پابرجاست و به جز صنوف ضروری، سایر صنوف کماکان تعطیل خواهند بود.

محمد حسینی ظهر امروز جمعه ۲۳ اسفندماه در نشست ستاد مبارزه با کرونا عنوان کرد: از همکاری اقشار مختلف مردم و اصناف با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تشکر می کنم. انتظار داریم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد تا هر چه زودتر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، ضمن تقدیر از همراهی ویژه بازاریان عزیز شهرستان، محدودیت های بازار تا پایان اسفندماه پابرجاست و به جز صنوف ضروری، سایر صنوف کماکان تعطیل خواهند بود.

این مسئول تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا پایان بحران کرونا، از تردد در سطح شهرها مگر در موارد ضروری خودداری نمایند.

فرماندار شهرستان جم خاطرنشان کرد: تمامی مراکز اقامتی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستان جم تا اطلاع ثانوی تعطیل است. مسیرهای ورودی پارک ها، اماکن تفریحی و زیارتی مسدود، آب و روشنایی این اماکن نیز به طور کامل قطع می باشد.

حسینی افزود: ایستگاه تب سنجی در ورودی شهرستان جم از سمت استان فارس همچنان فعال خواهد بود و از ورود میهمانان و مسافران از استان های آلوده و پرشیوع کرونا به شهر جم از تمامی مسیرها ممانعت می شود.

وی تصریح کرد: میهمانان و مسافران سایر استان ها با کنترل و تست تب سنجی اجازه تردد در مبادی ورودی و خروجی (ورودی جم از سمت فیروزآباد و کمربندی شهرستان) خواهند داشت و در صورت تشخیص موارد مشکوک، خودرو به پارکینگ منتقل و سرنشینان با هزینه شخصی به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد. همچنین از ورود اتوبوس های مسافربری به شهرستان از سایر استان ها جلوگیری می شود.

فرماندار جم اظهار کرد: به هیچ وجه امکان خدمات دهی و پذیرایی از میهمان و مسافران در شهرستان جم وجود ندارد و هیچ یک از دستگاه های اجرایی، شرکت ها، شهرک ها و سایر مراکز اقامتی اجازه پذیرش و خدمات دهی به میهمانان و مسافران را نخواهند داشت.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم مردم عزیز شهرستان با ماندن در منزل و عمل به توصیه های بهداشتی و همکاری با دستگاه های خدمات رسان، به پایان هر چه زودتر این بحران کمک کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha