• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۲:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98122417797
  • خبرنگار : 71012

مهران مدیری بالاخره به «دورهمی» بدون تماشاگر رضایت داد

مهران مدیری بالاخره به «دورهمی» بدون تماشاگر رضایت داد

پس از انتقادها و هشدارهای روزهای گذشته درخصوص خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا به واسطه تولید برنامه‌هایی که در استودیو با حضور تماشاگران ضبط می‌شوند، مهران مدیری سرانجام به ادامه ضبط «دورهمی» بدون حضور تماشاگر راضی شد.

به گزارش ایسنا، مهران مدیری ساعاتی قبل با اعلام این خبر که ضبط دورهمی از شنبه بدون حضور تماشاگر انجام می‌شود، طی مطلبی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام که در صفحه اینستاگرام این برنامه نیز بازنشر شده، نوشت:

«به نام زیبایی

لازم دانستم به مردم عزیزم و جامعه هنری کشورم، این مطلب را اطلاع دهم که ضبط برنامه «دورهمی» با حضور پزشکان متخصص، سازمان هلال احمر و تیم تخصصی وزارت بهداشت، با رعایت حداکثر موارد ایمنی و بهداشتی در حال اجرا بود. با وجود رعایت تمامی این موارد، به جهت حفظ سلامت مردم و تیم سازنده، تصمیم گرفتم از روز شنبه (۲۴ اسفند ماه) ضبط برنامه بدون حضور تماشاگر انجام شود و با تمهیدات فنی تدوین، حضور تماشاگران به مجموعه اضافه شود.»

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر بسیاری از مسئولان بهداشت و درمان از جمله دکتر زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران و همچنین کارگروه مدیریت بحران کرونا در سینما، توقف برنامه‌های تلویزیونی را که با حضور تماشاگر در استودیو ضبط می‌شوند، خواستار شده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۴ ۰۸:۲۴

بیستون را عشق کند وشهرتش فرهاد برد .... نویسنده هایی مثل محراب و پیمان قاسمخانی. خدابیامرز سیروس الوند با سناریوهای بی نظیر شون باعث شهرت و محبوبیت آقای مدیری شدن.... نشونه اش مقایسه کارهای چند سال اخیر پیمان قاسمخانی و مدیری که متوجه میشیم ایشون بدون نویسنده ها چه دست خالی ایی داره برای برنامه سازی از پس یه سریال بر نمی آد خوب برنامه بدون مهمون میشه دورهمی نه میشه تنهایی

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۴ ۰۸:۴۸

ایشان به هرهر و کرکر تماشاچیانش نیاز داره .

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۴ ۱۴:۰۵

اینها مدیون جان مردمند با دور همی هاشون وخبر رسانی ها متنقاضشون .میگن نیا بیرون مکرر تبلیغ فروشگاه وتخفیف این یکیشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۳ ۲۳:۲۰

بلاخره ما نفهمیدیم بدون تماشاگر است یا با تماشاگر! نوشته تدوین شدن و تماشاچی ها آرشیو هستند اما از بینشون افراد انتخاب می کنه بیان بالا..... واقعاً رعایت کنید! چه لزومی به تماشاگر است وقتی روز تا شب داره توصیه می شه که از تجمعات پرهیز کنید و در خانه بمانید... حتی نیازی به تصاویر مصنوعی و تدونش هم نیست، کلاً این کار الان هیچ توجیهی نداره و خلاف این همه شعار قرنطینه خانگی است...