• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98122418075
  • خبرنگار : 50117

آبرامیان:

مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم

مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم

ایسنا/اصفهان نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا بهترین کار این است که مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم و از رفتن به سفر به شدت خودداری کنیم.

ژرژیک آبرامیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص لزوم در خانه ماندن و به سفر نرفتن مردم در عید نوروز، اظهار کرد: ویروس کرونا شوخی بردار نیست و باید مردم با تمام وجود توصیه های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و به آن عمل کنند. مردم باید بدون کم و کاست این توصیه ها را اجرا کنند چرا که اجرا نکردن این توصیه ها سبب ایجاد شرایط بحرانی خواهد شد.

وی افزود: اگر به توصیه ها مردم عمل نکنند، بدون شک مبتلایان رشد تصاعدی پیدا خواهند کرد و خود به خود امکان مراقبت از بیماران جدید از بین خواهد رفت، چرا که با کمبود امکانات مواجه خواهیم شد. البته این شرایط تنها مختص به ایران نیست و اگر مردم جهان هم به توصیه های بهداشتی عمل نکنند با مشکل جدی روبرو خواهند شد، بنابراین در این شرایط بهترین کار این است مردم به دستورات مسئولان  عمل کنند.

نماینده مسیحیان ارامنه حوزه جنوب ایران در مجلس، گفت: با این شرایط مردم به هیچ وجه نباید به مسافرت بروند چرا که در این صورت چرخه انتقال ویروس کرونا، قطع نمی شود. هر گونه سهل انگاری در این خصوص هزینه های سنگین مادی و معنوی به مردم تحمیل خواهد کرد. عقل و منطق حکم می کند که برای حفظ سلامت خودمان و دیگران در خانه بمانیم.

آبرامیان ادامه داد: البته نمی توان تمام شهرها را تعطیل کرد، کار درست این است که مراودات اجتماعی را به حداقل برسانیم، اما برخی مشاغل مانند پزشکان نمی‌توانند در خانه بمانند و باید خدمت کنند. برای مثال وضعیت ما نمایندگان مجلس به گونه‌ای است که نمی‌توانیم در منزل بمانیم چرا که وظایفی داریم که باید انجام دهیم، اما بنده سعی می کنم تمام دستورالعمل های وزارت بهداشت را عمل کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha