• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122418120
  • خبرنگار : 30077

تولید روزانه 4000ماسک در دانشگاهی در شاهرود

دانشگاهی که این روزها تعطیل نیست!+ عکس

دانشگاهی که این روزها تعطیل نیست!+ عکس

ایسنا/سمنان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از تولید روزانه بیش از ۴ هزار ماسک بهداشتی در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران شاهرود خبر داد.

رضا نقدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌ عنوان یکی از دانشگاه‌های مهارتی و تاثیرگذار استان این روزها نیز با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در ارائه خدمات آموزشی حضوری، در ارائه خدمات اجتماعی پیشگام و فعال بوده و در دانشگاه فنی و حرفه ای دختران شاهرود اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده‌اند.
وی با قدردانی از رئیس و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود دافزود: این دانشکده‌ با کار خود، بخشی از رسالتشان که ارائه خدمات اجتماعی است را پوشش دادند.


وی با بیان اینکه دانشگاه‌ ها ایجاد شده‌اند که خدمت‌رسانی به جامعه داشته باشند گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ماهیت کاربردی بودن، ظرفیت تجهیزات و منابع انسانی موجود رسالتش در جامعه بیشتر است و آنچه که این روزها شاهد انجام آن هستیم جز وظایف ذاتی آموزش مهارتی به‌شمار می‌رود.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا به دانشکده‌های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان سمنان در سراسر استان اعلام شده تا هماهنگی و همکاری لازم را با فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی داشته و در راه خدمت ‌رسانی به مردم از هر تلاشی دریغ نورزند.
نقدی خاطرنشان کرد: چنانچه دستگاه‌های مختلف اجرایی در هر زمینه‌ای نیازها را اعلام کنند این دانشگاه با وجود ۴ دانشکده فنی و حرفه ای و کشاورزی در استان آمادگی دارد در آموزش، پژوهش و ارائه خدمات دوشادوش تولیدکنندگان، صنعتگران، اصناف و مردم باشد.
وی ادامه داد: در پی اعلام نیاز ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان شاهرود به ماسک های بهداشتی، جلسه ای با حضور مسئولین دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود، نماینده فرمانداری ویژه این شهرستان، مسئولین سپاه و بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود و ریاست سازمان فنی و حرفه ای شاهرود برگزار و طی آنطرح تولید ماسک توسط کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشکده،ارائه شد که متعاقب آن مجوزهای لازم از سوی مسوولان نیز صادر شد.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کردند: با الهام از شعر "بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند؛ چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار" این کار را آغاز کردیم و بر این باوریم با توجه به شرایط حساس کنونی و کمبود ماسک می‌توانیم بخش کوچکی از مشکلات را در شهرستان برطرف کنیم.
سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان داشت : در این کارگاه در دانشکده فنی دختران شاهرود، روزانه بیش از ۴ هزار ماسک بهداشتی در دو شیفت کاری تولید می کند.

تبدیل کلاس های دانشگاه به کارگاه تولید ماسک-شاهرود
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۴ ۱۲:۴۹

خدا خیرشون بده درود بر شما و خسته نباشید

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۴ ۱۵:۲۳

درود بر شرف و وجدان بیدارشان. در این قحطی انسانیت، این دانشجویان مایه افتخار هر ایرانی اند.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۵ ۰۱:۴۰

ارهواقعا خدا خیرشون بده