• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122418480
  • منبع : نمایندگی سمنان

شمارش معکوس برای توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان

شمارش معکوس برای توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: فرایند ساماندهی و توزیع بسته‌های بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت اینترنتی با پیشرفت کار مطلوب در استان سمنان دردست اقدام است.

حشمت الله عسگری امروز 24اسفندماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: فرایند تحویل بسته‌های بهداشتی به صورت اینترنتی به نقطه خوبی رسیده است و اجرای این طرح در روزهای آینده در استان نهایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مراحل سخت‌افزاری و نرم افزاری این طرح به اتمام رسیده و بحث تراکنش مالی در اجرای این طرح در حال پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: با حضور واحدهای تولیدی کوچک برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده پیش‌بینی می شود در تامین اقلام بهداشتی برای اجرای این طرح در استان سمنان مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: هر خانوار با یک کدپستی هفته یکبار مجاز به نام نویسی خواهد و بسته اینترنتی براساس همکاری پست استان ۴۸ ساعت بعد در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

عسگری خاطر نشان کرد: در کنار توزیع خرد، بحث تامین اقلام پزشکی برای بانک‌ها و نانوایی ها و دیگر واحدهای صنفی در قالب دیگر توزیع می شود.

این عضو ارشد ستاد مقابله با کرونا در استان ادامه داد: مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته به سرعت به دست نانوایی‌ها نرسیده است و نباید فاصله بین تولید و مصرف در صنف های حساس استان وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اضافه کرد: تامین الکل واحدهای تولیدی رویان دارو و کندر انجام شد و مشکل کمبود الکل به صورت موقتی در استان حل شد.

وی گفت: شناسنامه‌دارشدن و شفاف‌سازی نحوه توزیع الکل در سطح ملی باید مشخص شود و در استان تولیدکنندگانی برای تولید موادضدعفونی کننده می‌خواهند تولید داشته باشند که بااعطای نشان پرونده استاندارد موقت می توان برای تولید کالا اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: دادستان سمنان در این نشست ها حضور داشته باشند چراکه از نزدیک از روند اجرای اقدام‌های مطلع خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha