• شنبه / ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۰
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 98122418614
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

استاندارآذربایجان غربی:

محدودیت های ویژه تردد در سردشت اعمال می شود

محدودیت های ویژه تردد در سردشت اعمال می شود

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: تعطیلی پمپ بنزین و نانوایی ها در استان شایعه است.

محمدمهدی شهریاری شامگاه ۲۴ اسفندماه در هشتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در محل استانداری برگزار شد، تعطیلی پمپ بنزین، نانوایی ها و سوپرمارکت ها را شایعه دانست و گفت: این مراکز با قدرت به کارشان ادامه می دهند و هرگونه خبر تعطیلی تکذیب می شود.

وی ضمن تاکید بر اعمال محدودیت های بیشتر در مبادی ورودی و خروجی استان بویژه شهرهای سردشت،بوکان و شاهین دژ تصریح کرد: هر محدودیت و ممنوعیتی که دانشگاه علوم پزشکی برای قطع کردن زنجیره انتقال بیماری کرونا تشخیص بدهد اجرا می شود.

استاندار با اشاره به شرایط سخت جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر به دستگاه های متولی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد شهید و سازمان برنامه و بودجه دستور داد برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اقلام مورد نیاز بهداشتی تهیه شود.

شهریاری تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان سردشت بیش از ۴۰۰ جانباز شیمیایی به شرایط حاد زندگی می کنند لذا علاوه بر توزیع اقلامی بهداشتی و ضدعفونی کننده برای این عزیزان، محدودیت های ویژه تردد نیز به شهرستان سردشت اعمال می شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در آماده باش کامل باشند، گفت: هیچ مدیری حق ندارد به مرخصی برود و کسانی هم که از قبل مرخصی گرفته اند، لغو می شود.

شهریاری بر اجرای بسیج عمومی برای ضدعفونی نمودن معابر و اماکن تاکید کرد و گفت: کماکان از مردم درخواست داریم تا از تردد های غیرضروری خودداری نموده و از منازلشان خارج نشوند.

وی گفت: با توجه به اینکه برخی استان های کشور با کمبود شدید دستکش و اقلام ضدعفونی کننده مواجه هستند و وزارت بهداشت از بخشی از تولید استان برای آنها استفاده می برد، مقرر گردید تا نیاز مردم استان تامین نشده به سایر استانها ارسال نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha