• یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98122518950
  • منبع : نمایندگی قزوین

توسط یک شرکت دانش بنیان صورت گرفت؛

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» برای محیط و اوراق

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» برای محیط و اوراق

ایسنا/قزوین مدیر شرکت آب پالایش گفت: بر اساس تجربیات بین‌المللی دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» را ساختیم که این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن فضا و اوراق را دارد.

سیاوش خطیبی مدیر شرکت آب پالایش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا به ضرورت مبارزه با ویروس کرونا بر اساس تجربه‌های بین‌المللی مشخص شد که گاز ازون یکی از روش‌های ضدعفونی کردن محسوب می‌شود و در خصوص کرونا نیز موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس دستگاه تولید ازون با ظرفیت تولید در مقیاس صنعتی تولید شد و این دستگاه اتاق ۱۲ متری را در مدت زمان ۱۰ دقیقه ضدعفونی می‌کند و بر اساس آزمایشات صورت گرفته ۹۹.۹ درصد باکتری‌های را از بین می‌برد؛ لازم به ذکر است باکتری‌ها سرسخت‌تر از ویروس‌ها هستند که بر این اساس ویروس‌ها در این روش به طور کامل از بین خواهند رفت.

مدیر شرکت آب پالایش تصریح کرد: از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به ظرفیت ضدعفونی کردن ۲۰۰ مترمکعب در ساعت و امکان جابه‌جایی دستگاه اشاره کرد.

وی تشریح کرد: همچنین می توان قابلیت‌هایی را به این دستگاه افزود که از افزودن اتاقک ازون، باکس ازون و دست‌شویی ازون از جمله آن‌هاست، بر این اساس اتاقک ازون می‌تواند در ورودی ساختمان‌ها نصب شود تا افراد را هنگام عبور ضدعفونی کند؛ از باکس ازون نیز می‌توان در جهت ضدعفونی کردن مدارک و اوراق ورودی به ساختمان استفاده کرد؛ همچنین دست‌شویی ازون جهت ضدعفونی کردن دست مراجعین با استفاده از بخار آب و ازون کاربرد خواهد داشت.

خطیبی بیان کرد: در ابتدای امر بنا به درخواست دستگاه‌های اجرایی، مکان‌های استراتژیک را ضدعفونی خواهیم کرد، البته این ظرفیت نیز در مجموعه وجود دارد تا نمونه این دستگاه احداث و برای فروش به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها عرضه شود؛ افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۸۴۴۴۰۹۲۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha