• یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۳
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98122519395
  • خبرنگار : 71214

با حضور رئیس‌جمهور انجام می‌شود

افتتاح ادامه آزادراه همت - کرج تا ۲ روز دیگر

افتتاح ادامه آزادراه همت - کرج تا ۲ روز دیگر

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از افتتاح ادامه آزادراه شهید همت با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در سه شنبه هفته جاری (پس فردا) خبر داد.

جلال بهرامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آزادراه در سه قطعه ساخته شده است که قطعه اول آن از انتهای اتوبان شهید خرازی در مرز استان البرز به طول پنج کیلومتر ساخته شده و طی شش سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: قطعه دوم این آزادراه از انتهای قطعه یک یعنی گرمدره به طول ۵.۱ کیلومتر تا شهرک جهان نما ادامه دارد و قطعه سوم از شهرک جهان نما تا قبل از تونل امیرکبیر به طول ۴.۵ کیلومتر است که این آزادراه را به کنارگذر شمالی کرج متصل می‌کند.

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ادامه داد: ادامه آزادراه تهران - شمال در واقع قطعه دوم و سوم بوده که پس فردا افتتاح می‌شود و می‌تواند مشکل ترافیک را از این منطقه حل کند.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود که این هفته ادامه آزادراه شهید همت افتتاح می‌شود و مشکلات ترافیکی مسافران بین تهران و کرج حل خواهد شد. البته قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و با وجود بارش‌ها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۵ ۲۰:۰۳

مواظب باشید که پس از افتتاح ابروریزی نشود.این طرح وطرح اتوبان تهران -شهرستانک مطالعات زمین شناسی مهندسی کامل ودر برگیرنده ای ندارد و خطرات آنها به هنگام بهره برداری زیاد خواهد بود.لطفا تاریخ خطرات جاده هراز را به طور کامل مطالعه نمائید تا وضعیت ریسک پذیری دو طرح ذکر شده را دریابید.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۲۵ ۲۰:۱۱

حداقل تو بازار راه بستن بین کرج تهران اتفاق خوبیه

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۳۱ ۰۶:۵۶

چرا وسط خبر رفتید سراغ آزاد راه تهران شمال؟ اینها بهم ربطی ندارند.و قطعه دوم و سوم آزاد راه تهران شمال حالا حالا ها افتتاح نمیشود.حق نگهدار