• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98122620118
  • خبرنگار : 50147

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بهبودی ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا /مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و دورهمی نروند

بهبودی ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا /مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و دورهمی نروند
عکس آرشیوی است

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: امروز و با اعلام وزارت بهداشت ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد. 

دکتر سعید کشمیری با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۳۸ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: از چهار بیمار جدیدی که جواب آزمایش آن‌ها مثبت اعلام‌ شده، یکی از آقایی ۵۸ ساله ساکن شهرستان دشتستان و شغل راننده دارای سابقه سفر به گیلان است که در حال حاضر بهبودیافته و در قرنطینه خانگی از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: بیمار دیگر نیز آقایی ۶۰ ساله ساکن شهرستان تنگستان که در حال حاضر بهبودیافته و قرنطینه خانگی است و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: دیگر بیمار جدید نیز خانم ۵۶ ساله ساکن بوشهر که سابقه مسافرت به شهرستان کازرون برای شرکت در مراسم ترحیم دارد در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دکتر کشمیری افزود: دیگر بیمار جدید نیز آقایی ۳۹ ساله ساکن بوشهر سابقه مسافرت به کرج داشته و در حال حاضر در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر بستری و از حال عمومی خوبی برخوردار است.

دکتر کشمیری با بیان اینکه تا امروز ۵۳ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر تاکنون ۲۷ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، خاطرنشان کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند، دورهمی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha