• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98122720862
  • خبرنگار : 71560

موسوی: مقاومت در برابر بسته شدن حرم‌های مقدس، نوعی بدعت‌گذاری است

موسوی: مقاومت در برابر بسته شدن حرم‌های مقدس، نوعی بدعت‌گذاری است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مورد رفتار برخی افراد به دنبال بسته شدن در حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دو حالت وجود دارد یا این افراد شرایط را درک نکرده اند یا وابسته بوده و ماموریت دارند.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) بیان کرد: اکنون کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است و برای نابودی آن نیاز به یک عزم ملی داریم. از سوی دیگر مقابله با این ویروس علاوه بر حفظ سلامتی جامعه و انجام وظیفه شرعی مانوری روی اعتبار جمهوری اسلامی در سطح جهان است و توانایی ایرانیان را نشان خواهد داد.

وی در ادامه اظهار کرد: کیان جمهوری اسلامی ایران در مقابله و شکست این ویروس افزوده می‌شود و به عبارتی دیگر اکنون ما درگیر جنگی هستیم از نوع بیولوژیک و مقام معظم رهبری نیز دستور ورود نیروهای مسلح را صادر کردند. درست است که نوع جنگ متفاوت است اما برای پیروزی نیاز به همکاری آحاد جامعه داریم.

نماینده مردم یزد در مجلس تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس هرنوع اجتماعی از فرهنگی و هنری گرفته تا اجتماعات مذهبی ممنوع شده است. ما قبول داریم که امامان ما واسطه شفاعت هستند اما در شرایط کنونی که مقام معظم رهبری نیز دستورات ستاد مقابله با کرونا را ملاک عمل قرار داده اند، همه باید تبعیت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: جلسات مجلس نیز با نامه وزیر بهداشت لغو شد و برخی نمایندگان راضی نبودند. باید همه برای نابودی این ویروس همکاری کنیم. کار افرادی که به دنبال بسته شدن در حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) آن را می‌شکنند و هتک حرمت می‌کنند نوعی بدعت‌گذاری است. دو حالت وجود دارد یا این افراد شرایط را درک نکرده اند یا وابسته بوده و ماموریت دارند.

وی افزود: اگر همه باهم متحد شویم در مقابله این ویروس پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha