• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98122720975
  • منبع : نمایندگی قزوین

حضور لشکر ۱۶ زرهی قزوین در گیلان با تعریف ۴ مأموریت

حضور لشکر ۱۶ زرهی قزوین در گیلان با تعریف ۴ مأموریت
عکس تزئینی است

ایسنا/قزوین ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین، زنجان و همدان گفت: از صبح روز دوشنبه بیست‌وششم اسفندماه لشکر ۱۶ زرهی قزوین با سه تیپ‌، مأموریت خود را برای ارائه خدمت به مردم گیلان آغاز کرده است.

امیر سرتیپ دوم بابک جلالی، ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین، زنجان و همدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: لشکر ۱۶ زرهی قزوین با تیپ‌های قزوین، زنجان وهمدان از صبح روز گذشته مأموریت خود را در استان گیلان آغاز کرده است.

وی تشریح کرد: تیپ‌های قزوین، زنجان و همدان چهار مأموریت را در گیلان پیگیری می‌کنند که در اولین مأموریت با حضور در ورودی و خروجی‌های استان گیلان ضدعفونی کردن خودروها و سنجش دمای بدن افراد را بر عهده دارند و اقلام بهداشتی نظیر ژل، ماسک و ضدعفونی‌کننده سطوح را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهند.

ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین، زنجان و همدان بیان کرد: در مأموریت دوم گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر شهری استان گیلان در دستور کار قرار دارد بر این اساس گندزدایی شهرهای رودبار، منجیل و لوشان در اختیار تیپ اول قرار می‌گیرد، گندزدایی شهر رشت در اختیار تیپ دوم و گندزدایی شفت، فومن و صومعه‌سرا نیز توسط تیپ سوم انجام می‌شود.

وی افزود: در مأموریت سوم توسعه ایستگاه‌های ثابت و سیار برای گرفتن دمای بدن افراد در نظر گرفته شده است و مردم نیز همکاری خوبی با اعضای تیپ‌ها دارند.

جلالی اشاره کرد: در مأموریت چهارم نقاهت‌خانه‌ای سیار در شهر رشت با ظرفیت ۵۰۰ نفر برپا کردیم تا افرادی که چرخه درمان خود را طی کرده‌اند بر اساس نظر پزشکان و برای جلوگیری از ابتلای خانواده‌ها ۱۴ روز در این مرکز قرنطینه باشند.

وی عنوان کرد: کارکنان لشکر ۱۶ زرهی قزوین از صبح دوشنبه بیست‌وششم اسفندماه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و باید تأکید کنم این روزها روزهای همدلی است و به همت مردم و دعای خیر آنان این مشکل را پشت سر خواهیم گذاشت تا مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین، زنجان و همدان یادآور شد: لشکر ۱۶ زرهی قزوین آمادگی دارد تا در استان قزوین نیز خدمات مورد نیاز را به مردم ارئه دهد؛ طی جلسه‌ای مقرر شد مسئولین استان قزوین برای حضور ارتش هماهنگی‌های لازم را با نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha