• چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۳:۳۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98122821659
  • خبرنگار : 50233

حل مشکل کمبود اقلام بهداشتی در استان سمنان + نحوه دریافت و قیمت بسته کرونایی

حل مشکل کمبود اقلام بهداشتی در استان سمنان + نحوه دریافت و قیمت بسته کرونایی

ایسنا/سمنان طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان از امروز چهارشنبه 28 اسفندماه با حضور دکتر عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در اداره کل پست استان آغاز به کار کرد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در حاشیه اجرای طرح توزیع اینترنتی بسته‌های بهداشتی در استان سمنان اظهار کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی به صورت اینترنتی، اقدامی نو برای رفع مشکلات مردم برای مقابله با کرونا ویروس است.

وی خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی‌ها، برنامه‌های پشتیبانی برای اجرای فرایند توزیع اینترنتی در دست اقدام است و واحدهای تولیدی با برنامه‌ریزی اصولی در تامین اقلام بهداشتی در تلاش باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: این امکان وجود دارد که مشکلات دیگری در کشور به وجود بیاید، بنابرین سامانه‌های از این دست به فرآیند توزیع کالاها در کمترین زمان ممکن کمک شایانی می‌کند.

عسگری گفت: از تلاش‌های مسئولان و دستگاه‌های اجرایی که برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در استان سمنان در تلاش هستند، تشکر می‌کنم.
به گزارش ایسنا- با راه‌اندازی این سامانه شهروندان استان می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه سفارش برخط توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده( ویژه استان سمنان) به نشانی : http://Stmb.ostan-sm.ir اقلام مورد نیاز خود را سفارش داده و از طریق پست در درب منزل دریافت کنند.

شهروندان این استان می‌توانند با ثبت درخواست در این سامانه، ۲ عدد ماده ضد عفونی کننده ۴۰۰ سی سی ، ۱۰۰ عدد دستکش یک‌بار مصرف و ۲۰ عدد  ماسک را در مجموع‌ به مبلغ ۶۵۰۰۰ تومان خریداری و سفارش دهند و اداره پست موظف است بسته خریداری شده را درب منازل شهروندان تحویل دهد.
گفتنی است پیش از این استاندار سمنان همه تولیدی های اقلام بهداشتی مستقر در این استان را ملزم به اختصای 10 تا 20 درصد تولیدات خود به بازار استان کرده بود. همچنین طی یکی دو هفته اخیر با موافقت با تغییر خط تولید چندین واحد تولیدی، میزان تولید اقلام بهداشتی و از جمله ماسک، دستکش، الکل، موادضدعفونی کننده، مواد شوینده و...در این استان را افزایش داده اند. بخش زیادی از تولیدات استان به خارج از استان صادر و بخشی نیز به صورت هدفمند به مصرف بازارهای استان می رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۲-۲۷ ۰۳:۲۱

متاسفانه این سامانه دیگر فعال نیست و امکان خرید آنلاین محصولات بهداشتی هم دیگر فراهم نمی باشد.