• دوشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99010401472
  • خبرنگار : 71234

قمی: نیاز کشور جهش در تولید است/ مردم به مسافرت نروند

قمی: نیاز کشور جهش در تولید است/ مردم به مسافرت نروند

نماینده پاکدشت با تأکید بر اینکه نیاز کشور به جهش در تولید است به بیانات مقام معظم رهبری درباره عمل به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا اشاره و اظهار کرد: باید مردم از دید و بازدیدها و رفتن به مسافرت پرهیز کنند تا با کمک همدیگر کرونا را از بین ببریم.

محمد قمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت عید مبعث و عید نوروز، گفت: مقامات آمریکایی‌ نامردی‌ها و ناجوانمردی‌های زیادی در حق مردم ایران کردند که نمونه اخیر آن ادامه تحریم‌های دارویی است.

وی افزود: در شرایط فعلی لازم است که همه به تصمیمات ستاد مقابله با کرونا عمل کنند که از جمله آن پرهیز است مسافرت رفتن و ترددهای غیرضروری است. مقام معظم رهبری هم عمل به توصیه‌های این ستاد را تأکید داشتند. این یعنی دیگر نباید شک و شبهه‌ای برای کسی باقی بماند.

این نماینده مجلس با یادآوری اینکه ویروس کرونا به موضوعی جهانی تبدیل شده است، گفت: امروز برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اجتماعات مذهبی و حرم‌های مطهر و مساجد و نماز جمعه تعطیل شده است. همان طور که مقام معظم رهبری هم فرمودند تاکنون این اتفاق رخ نداده است. این کار برای حفظ سلامت مردم انجام شد که به مصلحت و به نفع مردم و جامعه است.

قمی با اشاره به هتک حرمت برخی به حرمت امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه (س) گفت:‌ این اقدامات در کنار برخی تشکیک‌ها مبنی بر علت تعطیلی نماز جمعه و نماز جماعات باعث شد که مقام معظم رهبری به موضوع تعطیلی اجتماعات مذهبی به عنوان یک ضرورت اشاره کنند و اینکه از همه بخواهند تا به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کنند که این به صلاح همه است. باید از دستورات پزشکان و متخصصان پیروی کنیم همان طور که امام (ره) در زمان بیماری‌شان به دستورات پزشکان عمل می‌کردند.

وی در پایان گفت: همه کسانی که دل در گرو ایران و اسلام دارند باید به سلامت مردم و خودشان توجه کنند و بدانند ترددهای غیرضروری و مسافرت رفتن باعث افزایش ابتلا به کرونا می‌شود. همه باید کمک کنیم تا این ویروس را از بین ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha