• دوشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99010401662
  • منبع : نمایندگی قزوین

تلاش ۴ ساعته برای نجات مادر باردار روستایی در قزوین

تلاش ۴ ساعته برای نجات مادر باردار روستایی در قزوین
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: مادر باردار گرفتار در برف با تلاش تیم اورژانس و هلال احمر از روستای «شیزند» از توابع دانسفهان، سالم به بیمارستان منتقل شد.

دکتر سهیل سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در چهارمین روز بهار ۱۳۹۹ بعد از بارش برف در شب گذشته، مادر بارداری که در روستای شیزند از توابع دانسفهان استان قزوین دچار مشکلات بارداری شده بود، با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت ۶:۳۰ بامداد امروز دوشنبه چهارم فروردین بعد از درخواست مادر باردار تیم عملیات دانسفهان به سمت روستای شیزند اعزام شد اما به دلیل بارش برف در روز گذشته مسیر مسدود شده بود و آمبولانس قادر به ادامه مسیر نبود که درخواست امداد از مرکز هلال احمر شد.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، وی تصریح کرد: بعد از رسیدن آمبولانس کمک‌دار هلال احمر، تکنسین‌های اورژانس به همراه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند ولی بعد از گذشت دقایقی دیگر ادامه مسیر ممکن نبود و نیروهای امدادی مجبور به ادامه مسیر و حمل تجهیزات به صورت پیاده شدند.

به گفته سلطانی نیروهای اورژانس به همراه امدادگران هلال احمر خود را به مادر باردار که در ماه نهم بارداری بود رساندند و بعد از انجام اقدامات درمانی و حمل مادر باردار تا آمبولانس، وی را با حال عمومی مطلوب به بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان انتقال دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن تقدیر فراوان از امدادگران جمعیت هلال احمر و تکنسین‌های اورژانس بیان کرد: این مأموریت با همدلی و همکاری صمیمانه دو ارگان در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha