• سه‌شنبه / ۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99010502141
  • خبرنگار : 50147

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

امروز امر به‌ معروف ماندن در خانه و نهی‌ از منکر دوری از اجتماع است /عامل مرگ دیگران نشوید

امروز امر به‌ معروف ماندن در خانه و نهی‌ از منکر دوری از اجتماع است /عامل مرگ دیگران نشوید

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۵۸ نفر بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: امروز و بنا بر اعلام وزارت بهداشت پنج نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دکتر سعید کشمیری در این خصوص اظهار کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه پنجم فروردین ۶۷ نفر است.

وی افزود: از پنج بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌ شده، سه مورد ساکن شهرستان بوشهر شامل سه خانم ۲۷ ساله، ۴۳ ساله و ۴۵ ساله است که خانم ۲۷ ساله سابقه سفر به جزیره خارگ، همراه همسر خود را دارد و خانم ۴۳ ساله نیز همسرش در تهران کار می‌کند که نمونه آزمایش یکی از همکاران همسرش در تهران  نیز مثبت اعلام شده بود، و خانم ۴۵ ساله نیز دخترش از تهران برگشته که هر سه نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به سر می برند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: نفرات جدید دیگر نیز که نمونه آزمایش ویروس کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده دو خانم ۳۹ ساله و ۷۰ ساله ساکن شهرستان دشتستان هستند که خانم ۳۹ ساله یکی از بستگانشان از مأموریت تهران برگشته و خانم ۷۰ ساله نیز مبتلا به بیماری کلیوی است و فامیل یکی از افرادی است که قبلاً نمونه آزمایش وی مثبت اعلام شده بود که هر دو نفر پس از طی دوره درمان از بیمارستان ترخیص و در حال حاضر با حال عمومی خوب در قرنطینه خانگی به سر می برند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با درخواست از مردم برای پرهیز از سفرهای درون و برون استانی گفت: امروز امر به معروف در خانه ماندن و نهی از منکر دوری از اجتماع است.

دکتر کشمیری با تاکید بر اینکه از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود از شهر خود به بهانه‌های مختلف خارج نشوند، افزود: سفرهای درون استانی عامل مهم انتقال بیماری کووید 19 است، بنابراین در خانه بمانید و عامل مرگ دیگران نشوید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha