• چهارشنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۰:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99010602408
  • منبع : نمایندگی سمنان

اختصاص۱۰۰درصد ماسک تولیدی یک واحد به استان/فروش اینترنتی روزانه ۱۰۰۰بسته اقلام بهداشتی در سمنان

اختصاص۱۰۰درصد ماسک تولیدی یک واحد به استان/فروش اینترنتی روزانه ۱۰۰۰بسته اقلام بهداشتی در سمنان

ایسنا/سمنان مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان با اشاره به آغاز به کار سامانه فروش آنلاین اقلام بهداشتی و توزیع آن از سوی اداره کل پست استان از توزیع روزانه یک هزار سبد اقلام بهداشتی با هدف کاهش ترددها در شهرهای استان و تسهیل در دسترسی مردم به محصولات بهداشتی برای مقابله با کروناویروس خبر داد.

‍بندرآبادی، مدیرکل دفترجذب و سرمایه‌گذاری استانداری سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس آمار اداره کل پست استان سمنان ، روزانه یک‌هزار بسته اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی در شهرستان های هشتگانه استان سمنان توزیع می‌شود.

وی از استقبال قابل توجه شهروندان سمنانی از فروش اینترنتی این محصولات خبر داد و افزود: در حال حاضر قریب به ۷۳ درصد از متقاضیان تهیه اقلام بهداشتی به صورت اینترنتی در استان از شهرستان سمنان هستند و با همکاری بخش خصوصی و پُست، این اقلام بهداشتی در کمترین زمان ممکن به در منازل متقاضیان ارسال می‌شود.

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری سمنان با بیان اینکه رفع دغدغه کمبود نیروی انسانی برای تسریع در ارسال اقلام بهداشتی به صورت برخط و اینترنتی در روزهای گذشته انجام شد ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای مقابله با کرونا ویروس و توزیع اقلام بهداشتی در استان سمنان اجتناب‌ناپذیر است.

وی گفت: با همکاری ستادهای مردمی مقابله با کرونا ویروس، تلاش می‌شود دسترسی به اقلام بهداشتی برای افراد که به دلایل مختلف امکان ثبت سفارش اینترنتی ندارند، آسان تر شود.

بندرآبادی اضافه کرد: تمامی ظرفیت‌ها برای تامین اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا ویروس و رعایت بهداشت فردی در استان سمنان به‌کار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص اقلام‌ بهداشتی برای هم‌استانی‌ها در روزهای گذشته به بالاترین حد ممکن رسید خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان استان نقش مهمی در تامین این اقلام داشتند که جا دارد از تلاش‌های کارکنان خدوم واحدهای تولیدی که برای تولید و تامین ماسک و اقلام بهداشتی در استان سمنان به میدان آمدند، قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده، یک واحد تولید کننده ماسک در استان سمنان، ۱۰۰ درصد تولید خود را برای توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha