• چهارشنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 99010602908
  • خبرنگار : 71188

رئیس کل بانک مرکزی خبر داد

بازگشت تدریجی بخشی از اموال مسدود شده ایران توسط آمریکا

بازگشت تدریجی بخشی از اموال مسدود شده ایران توسط آمریکا

رییس کل بانک مرکزی از بازگشت تدریجی بخشی از اموال مسدود شده ایران توسط آمریکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در برنامه‌ای تلویزیونی با اعلام این خبر گفت که بخشی از پول‌های ایران که به ناحق توسط آمریکا مسدود شده بود به تدریج به کشور باز می‌گردد.

وی افزود: با تلاش‌های وزارت امور خارجه و بانک مرکزی احتمال آزاد شدن بخشی از منابع مسدود شده ایران وجود دارد. این منابع در بعضی از کشورها و بانک‌هایی است که با ما مراوده داشتند و به ناحق توسط آمریکا مسدود شده بود.

به گفته رییس‌کل بانک مرکزی، از این منابع برای واردات کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی استفاده خواهد شد و این منابع که به تدریج آزاد خواهد شد، منجر به تحرک بیشتر در کشور به منظور افزایش رفاه مردم شود.

انتهای پیام
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۶ ۱۸:۰۹

از لوله کشی بی سواد تا مجتمع تجاری اوپال تنها با تفکر و فرشتگان م. م و پسر تازه به دوران رسیده اش علیرضا رو سرچ کنید. فقط بالای ۳۰ فقره سند بنام خودش در سعادت آباد تهران دارد بغیر از اسنادی که بنام پسر و همسرش و وابستگان افراد ذی نفوذ در دستگاههای مختلف بعنوان رشوه از طریق تفکر و طبری انتقال داده ، حسابهای بانکی خود را در داخل کشور خالی و به ارز و سکه تبدیل کرده و در خارج از کشور و در کانادا با پول مردم سرمایه گذاری کرده است.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۶ ۲۳:۵۱

سلام به دوستان ای کاش اتفاق نیافتاد به عنوان یک ایرانی اصلا خوشحال نیستم بلکه ناراحت هستم چون مثل پول های که آمده اتفاقی در زندگی مردم رخ نخواهد داد شاید برای دیگرا ن خوشایند باشد اما برای مردم ایران خیر

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۷ ۰۰:۳۱

بانک صادرات قسط وام رو که برداشت میکنه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۷ ۰۰:۴۴

سلام مگر رهبری نگفتند در این شرایط واردات دارو از امریکا خطرناک است اگر امریکا خود دارو و امکانات دارد برای مردم خودش استفاده کند بانک مرکزی چرا این گونه رفتار می کند ؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۷ ۰۱:۴۶

خداروشکر واقعا حق مردم کشور ما نیست بعد از این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی بیگانگان نیز اعمال قدرت کنن واقعا کشور مظلومی هستیم

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۷ ۰۴:۳۹

تو رو خدا خرج بیماران ایرانی کنید...