• پنجشنبه / ۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99010703266
  • خبرنگار : 50182

برای کاهش استرس "کرونا" به این شماره زنگ بزنید!

برای کاهش استرس "کرونا" به این شماره زنگ بزنید!

ایسنا/کرمانشاه دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه از سه شیفته کردن فعالیت مرکز "صدای مشاور" در راستای کاهش استرس و اضطراب مردم در بحث بیماری «کرونا» خبر داد.

دکتر فاطمه رضوان مدنی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح خدمات کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه اظهار کرد: طی مدت شیوع این بیماری چهار محور کاری در دستور کار کمیته بهداشت روان قرار گرفته که از جمله آنها افزایش فعالیت مرکز "صدای مشاور" است.

وی افزود: این مرکز مشاوره های روانشناسی را به مردم ارائه می کند که با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهت کاهش استرس و اضطراب مردم، فعالیت این مرکز افزایش داده شده است.

رضوان مدنی تصریح کرد: هم اکنون روانشناسان و مشاوران این مرکز در سه شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا 24 شب فعال هستند و مردم می توانند با شماره گیری خط 1480 با این کارشناسان صحبت کرده و استرس و اضطراب ناشی از کرونا را مطرح و راهکارهای لازم برای کاهش این استرس و اضطراب را دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در کنار تشدید فعالیت این مرکز، تعدادی از روانشناسان به صدا و سیمای مرکز کرمانشاه معرفی شده اند تا در برنامه های ویژه بیماری "کرونا" از جمله برنامه «استودیو سلامت» حاضر شده و راهکارهای لازم برای کاهش اضطراب این بیماری را ارائه دهند.

رضوان مدنی از تولید پیام های آرامش‌بخش و نیز پیام هایی که حاوی راهکارهای کاهش استرس است برای پخش در فضای مجازی و نیز زیرنویس برنامه های تلویزیونی خبر داد وافزود: در کنار این اقدام محور چهارم کار کمیته بهداشت روان همکاری با تعدادی از روانشناسان مجرب و حرفه ای است، به طوری که شماره تماس این روانشناسان را در فضای مجازی منتشر کرده و در اختیار مردم قرار داده ایم که افرادی که استرس بیشتری دارند، مستقیما با این روانشناسان ارتباط برقرار کرده و از بار اضطراب آنها کاسته شود.

دبیر کمیته بهداشت روان ستاد مقابله با کرونا استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام تلاش این کمیته این است که بتوان از بار استرس و اضطراب ناشی از بیماری کرونا در جامعه کم کرده و سلامت روان جامعه در پی شیوع این بیماری دچار آسیب نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha