• جمعه / ۸ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۱
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 99010803827
  • خبرنگار : 71548

اعلام تاریخ برگزاری کنسرت‌های آنلاین

اعلام تاریخ برگزاری کنسرت‌های آنلاین

با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از امشب (۸ فروردین ماه) کنسرت‌های آنلاین، ویژه برنامه (نوروزخانه) در برج میلاد آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری تهران و به همت مؤسسه فرهنگی هنری جام سبز برج میلاد به مدت ۲ هفته میزبان هنرمندان برای اجراهای صحنه‌ای می‌شود.

بر این اساس، امید حاجیلی (۸ فروردین)، مهدی جهانی (۹ فروردین)، روزبه بمانی (۱۰ فروردین)، گروه استاد اسداللهی (۱۱ فروردین)، رضا یزدانی (۱۲ فروردین)، گروه رستاک (۱۳ فروردین)، حمید عسگری (۱۴ فروردین)، گروه گیل و آمارد _ ناصروحدتی _ (۱۵ فروردین)، مهدی یغمایی (۱۶ فروردین)، گروه ژوانا _سعدالله نصیری _  (۱۷ فروردین)، حمید حامی (۱۸ فروردین)، لیان بوشهر (۱۹ فروردین)، سینا سرلک (۲۰ فروردین)، اشوان _اشکان خدابنده لو _ (۲۱ فروردین) بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR از ساعت ۲۱ به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۹ ۰۰:۰۴

کرونا را شکست خواهیم داد

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۹ ۰۰:۲۰

سلام. خیلی خوبه اما بگین طور میشه دید؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۹ ۰۱:۴۰

ممنون

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۹ ۱۴:۰۳

فکر می کنم اولین باره که در تاریخ ما چنین رویدادی در حال شکل گیریست، میتونه بسیار جذاب و جالب باشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۰۹ ۲۳:۴۹

فکر کنم برای روحیه مردم خوبه

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۳ ۱۳:۲۶

کاش در.مورد سینما هم به همچین نتیجه ای برسن....اکران آنلاین در سانسهای مشخص......مثل سابق بلیط تماشای آنلاین و کد مخصوص اون رو تهیه میکنیم ، و در ساعت مشخص ، به تماشای فیلمهای اکران شده می نشینیم....با این تفاوت که به جای سالن سینما ، روی کاناپه خونه ام دادیم :)))....کاش این رو هم اجرایی کنن واقعا....