• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99010904242
  • خبرنگار : 50072

روزگار قرنطینه چهره‌های مشهور جهان چگونه سپری می‌شود؟

روزگار قرنطینه چهره‌های مشهور جهان چگونه سپری می‌شود؟

ایسنا/خراسان رضوی بسیاری از کشورها به دلیل همه‌گیر شدن کروناویروس جدید و پیشگیری از شیوع گسترده‌تر ابتلا به بیماری کووید-19روش قرنطینه خانگی را اتخاذ کردند و حتی افراد مشهور نیز تحت تأثیر این اقدام روش زندگی خود را تغییر داده و در خانه بسر می‌برند.

البته این بدان معنا نیست که قرنطینه کار آسانی است. حتی اگر روش کاری شما تغییر کرده باشد و بتوانید در خانه کار کنید، قرنطینه هفت تا 24 روز خسته‌کننده خواهد بود،اما شما تنها نیستید و در کشورهای زیادی از افراد خواسته‌شده در خانه بمانند و این مورد شامل افراد مشهور نیز می‌شود و آنان روش‌های جالبی برای گذر زمان یافتند که شما نیز می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

دواین جانسون (راک)

وی در ورزشگاه خانگی خود به‌سختی تمرین می‌کند و از رژیم غذایی خاص خود پیروی می‌کند، بااین‌وجود جواب سوالات طرفداران خود را با پست‌های اینستاگرامی می‌دهد و آنان را با ویدئوهای مختلف تشویق و ترغیب می‌کند.

کوین هارت

کوین هارت نیز با طرفداران خود در رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار می‌کند. طی چند روز گذشته  وی یک سری فیلم را در اینستاگرام قرار داده که در آن زندگی خود را بازگو می‌کند که پیش‌ازاین هرگز در معرض دید عموم نبوده است. آخرین پست او مربوط به‌روزهای حضورش در فوتبال است.

هیو جکمن

در روزهای قرنطینه مهارت جدیدی فراگیریم و خلاق شویم. به نظر می‌رسد این رویکردی است که هیو جکمن در پیش‌گرفته است. این ستاره، مهارت‌های پیانو و آواز خواندن خود را در ویدئویی در اینستاگرام منتشر کرده است.

مارک والبرگ

قرنطینه تغییرات زیادی در زندگی وی ایجاد نکرده و همان‌طور که آخرین فیلم تمرین وی نشان می‌دهد وی همچنان سرگرم ورزش تی آر ایکس(TRX) است.وی در پست اینستاگرام خود خاطرنشان می‌کند که داشتن اندام مناسب بهانه‌ای برای تقویت سیستم ایمنی است.

دوین وید

دوین وید ستاره NBA نیز وقت خود را با تمرین بسکتبال با خانواده سپری می‌کند.

الن دی جنرس

الن دی جنرس، کمدین، بازیگر، نویسنده و مجری امریکایی نیز خود را با جورچین 4000 تکه سرگرم کرده است.

مایلی ری سایرس

مایلی ری سایرس بازیگر، خواننده‌ پاپ و ترانه‌سرای آمریکایی نمایش گفت‌وگو در اینستاگرام با نام "Bright Minded"  آغاز کرده است. وی در این برنامه با افراد مشهور و روانشناسان در مورد روزهای قرنطینه صحبت می‌کند.

هری ادوارد استایلز

هری ادوارد استایلز، خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر بریتانیایی نیز کارهای آموزشی و سرگرم‌کننده زیادی انجام می‌دهد. وی می‌گوید: الان زمان یادگیری موارد جدید است و یکی از آموزش‌هایی که به آن اشاره کرده فراگیری زبان ایتالیایی است.

منابع:

mensjournal.com

arynews.tv

elle.com.au

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha